Contract prestari servicii si deviz

Creat de djxhouse, Ian 12, 2009, 01:35 PM

« precedentul - următorul »

djxhouse

Salutare tuturor...

contabila imi cere ca la fiecare factura sa-i atasez si un deviz...
(am facut lucrari pentru primarii si doar 1 contract prestari servicii a fost deajuns, am incasat si banii (deci pana in momentul respectiv sunt in ordine))
acum sunt in ceata ca m-am interesata in stanga si dreapta.. si unii imi zic ca am nevoie, altii imi zic ca nu am nevoie.. nu stii cum sa faci...

daca ar fi vorba despre constructii atunci e de inteles(50 saci de ciment, 100 saci de nisip, 100kg de otel beton, etc etc... si in final valoarea cumulata este egala cu valoarea de pe factura)

dar la prestari servicii topografie.. ce sa scriu... ca habar n-am
deplasare, lucrari de teren, lucrari de birou, intocmire documentatie tehnica


si are cineva un model de contract prestari servicii special pt cazul meu/ nostru?

multe contracte gasesc pe net dar totusi intreb si eu...

si ultima intrebare...
in cazul in care prestezi DOAR un serviciu.. NU vinzi nimic.. ai nevoie de casa marcat fiscal sau nu? sau e deajuns doar chitanta?

sa ma pun la zi, sa fiu in ordine
va multumesc si numai bine in 2009  :hi:

Modificat de djxhouse (12-01-2009 12:24:41)

mihailavram

1. ai lucrat la o primarie sau mai multe...
2. ai incasat bani de la stat (doar e primarie) ...
3. deviz de lucrai (asta e problema ta sa jusrtifici banii incasati) care se cere si e obligartoriu.
4. devizul de lucrari este insotit de factura si contract.
REGULA CLARA CU  PRIMARIILE
problemele de cheltuieli vizavi de transport si alte cele nu intereseaza statul, doar pe tine. trebuie inclus in contract si mai departe in deviz si factura
daca ai incasat banii sorrii te priveste

mihailavram

scrie pe factura simplu
lucrari topografice conf. contract nr. xxx din yyyy
(ai grija sa cuprinda valoarea totala)

kod

un deviz estimativ se face in momentul in care licitezi pt. o lucrare, in rest nu stiu sigur dar exista un atlas sau cam asa ceva in care se inculd toate etapele lucrarii.
incearca sa gasesti la librariile unei universitati cursuri de managementul lucrarilor de cadastru ! succes

John Doe

Exista normele O-1987 , si parca s-au reeditat ulterior. Acolo sunt trecute actiunile, fiecare cu o norma de timp, din care tu alegi ce ai facut. De exemplu:
1. recunoastere teren = 2.45 ore/om/100Ha
2. culegere informatii = 6.3 ore/om/corp proprietate
  .............s.a.m.d.

  Iti va iesi un timp total de lucru în ore/om (adica cât ar fi lucrat un singur om); vezi ce suma totala trebuie sa-ti iasa, împarte-o la orele de munca ce ti-au iesit si gata tariful per ora munca. Care înmultit cu orele de munca prestate = suma ta si gata socoteala. Daca te incadrezi intre salariul minim si mediu pe economie, nimeni nu are ce comenta.
  In general, chestiile astea trebuie sa arate realist la prima vedere, si sa-ti dea cât vrei tu. Posibil sa fii si verificat, dar la chestii simple (adica cât ne iau astia pe ora, câte ore au lucrat, ce-au facut, etc.).
  Nu te incurca prea mult in detalii; trece doar operatiile facute, normele de timp pt. fiecare, si socoteala de final: timpul lucrat x tariful per ora = suma ta.
  Nu spui la nimeni cum ai calculat tariful per ora; zi-le ca depinde de specificul lucrarii, de cheltuieli, etc.

  Daca nu-ti ies banii, mai cauta - sigur mai gasesti operatiuni de bagat în deviz.

Modificat de John Doe (13-01-2009 14:56:44)

kod

...se vor lua in calcul toate salariile platite la toti cei care participa efectiv la lucrarea respectiva, in functie de nr. de ore. dar....
se iau in considerare taxele si impozitele platite la stat(CAS, TVA...etc.)

manopera teren = consum timp teren x val. orei medii convent. teren
manopera birou = consum timp birou x val. orei medii convent. birou

val. orei medii se calculeaza in functie de un salariu platit unui angajat (sa zicem ing. topo care participa efectiv la lucrare) pe luna impartit la nr. de ore legale, iar cu regula de 3 simpla vezi cat ii platesti ing, prismaciului, celui care uneste puctele pe lucrare. Atentie salariul se calc. separat pt. fiecare in parte ! :hi:

de unde rezulta manopera totala = man. teren + man. birou + cheltuieli materiale, chirie (daca este cazul) telefoane, cheltuieli generale (curent, gaz, tel...etc), taxe la oficiu, cheltuieli cu transportul (benzina, motorina) .....etc. orice cheltuiala va intervenii in mod direct pt. intocmirea dosarului respectiv.
la sfarsit va rezulta un TOTAL sa zicem notat cu (T), la care se adauga sa zicem profitul personal 10%

Total intermediar = (T) + (T) x 10% (profit)

TOTAL DEVIZ = Total intermediar + 19% x Total intermediar 
:hi: si asta ii totalul devizului ...succes ! :hi:

Modificat de kod (13-01-2009 18:22:30)

overlinex

Ca Pfa ai nevoie de casa de marcat?
multa lume spune ca da ...alti ca nu ...depinde cica de ce domeniu de activitate ai.
Nu stiu ce sa mai cred...poate ca ma ajutati voi

bad wolf

Daca faci numai lucrari de inginerie , nu ai nevoie de casa de marcat..
Sper sa gasesc cararea corecta !

overlinex

pai eu sunt topograf autorizat ?La ce te referi ca lucrari de inginerie?....?

bad wolf

Sper sa gasesc cararea corecta !

overlinex


vpetrisor


djxhouse


paduroiul

@ vpetrisor : mai poti pune inca o data te rog pe transfer Normele. nu am vazut prima data si chiar as avea nevoie
Ms.