Licitatie Cadastru General 2015

Creat de AlexGIS, Ian 16, 2015, 03:10 PM

« precedentul - următorul »

AlexGIS

Documentatia o gasiti aici: http://bit.ly/1zmUzyX" target="_blank">http://bit.ly/1zmUzyX

---------------------------------------------------

Anunt de participare numarul 156565/15.01.2015

Detalii procedura
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar anunt: 156565 / 15.01.2015
Denumire contract: Servicii de inregistrare sistematica a imobilelor in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara in cadrul Programului National de Cadastru si Carte Funciara (PNCCF)
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan




Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei,nr.202A, Sect.6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Punct(e) de contact: Nicoleta Cercelaru , Tel. +40 213152520 , In atentia: Nicoleta Cercelaru , Email: E-mail , Fax: +40 213152520 , Adresa internet (URL): http://www.ancpi.ro" target="_blank">www.ancpi.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.e-licitatie.ro" target="_blank">www.e-licitatie.ro

Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Adresa internet (URL): http://www.e-licitatie.ro" target="_blank">www.e-licitatie.ro

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Adresa internet (URL): http://www.e-licitatie.ro" target="_blank">www.e-licitatie.ro





Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Adresa postala: Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Adresa internet (URL): http://www.e-licitatie.ro" target="_blank">www.e-licitatie.ro


I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inregistrare sistematica a imobilelor in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara in cadrul Programului National de Cadastru si Carte Funciara (PNCCF)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA

II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,411,150 si 128,018,700 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an; Frecventa contractelor subsecvente: un contract la interval de aproximativ 8 luni. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent / a celui mai mare contract subsecvent (RON): Lot val estimata /cel mai mic CS val estimata /cel mai mare CS LOT 1/ 301,050 lei 2,518,350 lei LOT 2/ 445,500 lei 2,459,400 lei LOT 3/ 188,100 lei 2,430,600 lei LOT 4/ 226,650 lei 2,782,500 lei LOT 5/ 450,450 lei 2,517,750 lei LOT 6/ 196,950 lei 2,574,300 lei LOT 7/ 352,200 lei 2,644,050 lei LOT 8/ 198,600 lei 2,360,700 lei LOT 9/ 620,550 lei 2,983,050 lei LOT 10/ 431,100 lei 2,380,650 lei TOTAL 3,411,150 lei 25,651,350 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de inregistrare sistematica a imobilelor in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara.
Obiectivul serviciilor de inregistrare sistematica il constituie inregistrarea in sistemul integrat de cadastru si carte funciara a imobilelor de pe teritoriul tuturor unitatilor administrativ-teritoriale/sectoarelor cadastrale care fac obiectul prezentei proceduri.
La finalizarea serviciilor de inregistrare sistematica se intocmesc documentele tehnice ale cadastrului: registrul cadastral al imobilelor, opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor si al altor detinatori, planul cadastral, conform sfecificatiilor tehnice incluse in caietul de sarcini.
Procedura de achizitie pentru semnarea Acordurilor Cadru este licitatia deschisa si se incheie cu semnarea a 10 Acorduri Cadru. Serviciile care fac obiectul prezentei proceduri sunt divizate in loturi, un Operator Economic avand dreptul de a depune oferta pentru un singur lot.

Denumirea detaliata a loturilor incluse in prezenta procedura:
Lot 1: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 12 UAT din judetele Arad, Timis, Caras-Severin;
Lot 2: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 15 UAT din judetele Mehedinti, Gorj, Dolj, Valcea;
Lot 3: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 20 UAT din judetele Olt, Arges, Teleorman, Dambovita, Ilfov;
Lot 4: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 17 UAT din judetele Prahova, Giurgiu, Calarasi, Ialomita, Constanta;
Lot 5: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 11 UAT din judetele Tulcea, Braila, Buzau, Galati;
Lot 6: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 17 UAT din judetele Vrancea, Bacau, Vaslui, Harghita;
Lot 7: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 16 UAT din judetele Iasi, Botosani, Suceava, Neamt;
Lot 8: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 14 UAT din judetele Covasna, Brasov, Sibiu, Mures;
Lot 9: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 13 UAT din judetele Alba, Cluj, Bihor, Hunedoara;
Lot 10: Servicii de inregistrare sistematica in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara a imobilelor situate in 12 UAT din judetele Bistrita-Nasaud, Maramures, Salaj, Satu-Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul intregului acord cadru:
Lot nr minim de ha/AC nr max de ha/AC
LOT 1/ 2007/ 86279
LOT 2/ 2970/ 83713
LOT 3/ 1254/ 83342
LOT 4/ 1511/ 89312
LOT 5/ 3003/ 85361
LOT 6/ 1313/ 83818
LOT 7/ 2348/ 89302
LOT 8/ 1324/ 78469
LOT 9/ 4137/ 97686
LOT 10/ 2874/ 76176
TOTAL/ 22741/ 853458

Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui contract subsecvent:

Lot nr minim de ha/CS nr maxim de ha/ CS
LOT 1/ 2007/ 16.789
LOT 2/ 2970/ 16.396
LOT 3/ 1254/ 16.204
LOT 4/ 1511/ 18.550
LOT 5/ 3003/ 16.785
LOT 6/ 1313/ 17.162
LOT 7/ 2348/ 17.627
LOT 8/ 1324/ 15.738
LOT 9/ 4137/ 19.887
LOT 10/ 2874/ 15.871
TOTAL/ 22741/ 171.009

Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre):
Lot val estimata minima a AC val estimata maxima a AC
LOT 1 301.050 lei 12.941.850 lei
LOT 2 445.500 lei 12.556.950 lei
LOT 3 188.100 lei 12.501.300 lei
LOT 4 226.650 lei 13.396.800 lei
LOT 5 450.450 lei 12.804.150 lei
LOT 6 196.950 lei 12.572.700 lei
LOT 7 352.200 lei 13.395.300 lei
LOT 8 198.600 lei 11.770.350 lei
LOT 9 620.550 lei 14.652.900 lei
LOT 10 431.100 lei 11.426.400 lei
TOTAL 3.411.150 lei 128.018.700 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 3,411,150 si 128,018,700 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1/ 258.837 lei; LOT 2/ 251.139 lei; LOT 3/ 250.026 lei; LOT 4/ 267.936 lei; LOT 5/ 256.083 lei; LOT 6/ 251.454 lei; LOT 7/ 267.906 lei; LOT 8/ 235.407 lei; LOT 9/ 293.058 lei; LOT 10/ 228.528 lei. Echivalenta pt garantia de part. depusa in alta moneda, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. a) Perioada de valabil.a garantiei: 120 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. b) Forma de constituire: se va face in conf. cu prev.art.86 din HG nr.925/2006,cu modif. si compl.ult.: - Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in cond. legii de catre o soc. bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza orice model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp. prev. art.86 alin.(2)-(4) din H.G.nr.925/2006; - Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO63TREZ7005005XXX000970 al A.C., deschis la ATCPMB, cod fiscal 9051601. Nota: 1. Garantia de part. se va depune in original,pana la data limita de depunere a ofertelor, la sediul A.C., si va fi incarcata si in SEAP, scanata si semnata cu semnatura electronica, la sect.Documente de calificare. 2. Garantia de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb. romana; 3. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M. conf. Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de part. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atribuire (se va prezenta in acest scop Formularul Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, cu modif. si compl. ulterioare); 4. In cazul ofertantilor care participa la licitatie sub forma asocierii, garantia de part. se constituie in numele asociatiei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent care urmeaza a se atribui in baza acordului cadru, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul solicitat (se va prezenta in acest scop Formularul Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale ANCPI conform OUG nr. 8/2014 pentru modificarea si completarea unor acte normative si alte masuri fiscal-bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare");
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare");
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul economic este stabilit - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a altor venituri ale bugetului local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul economic este stabilit - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.

In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H G. nr. 925/2006.
3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare")
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante) (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare").
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur Ursu, Marcel Grigore, Victor Adrian Grigorescu, Camelia Zisu, Liviu Cozmin Stoica, Ileana Simona Contiu, Bogdan Georgiu Borlea, Adrian-Petrisor Cristea, Gabriel Cosmeanu, Nicoleta Cercelaru.
Nota:
a. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol, de la punctele 1, 2 si 4;
b. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;
c. Documentele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul,cu exceptia cazierului fiscal;
d. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul;
e. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse;
f.Operatorii economici nerezidenti (straini):
- au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).
- vor prezenta declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care sunt declarati castigatori isi vor deschide un punct de lucru pe teritoriul Romaniei.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
g. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei, numai pentru punctele de lucru implicate in derularea contractelor.
h. Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. Conditia/criteriul de calificare nr. 1 (aplicabila fiecarui lot in parte)
Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.
Ofertantii vor prezenta Certificat constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/electronica, emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in tara de origine a Operatorului economic) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota:
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea operatorului economic de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii din prezenta procedura de achizitie publica in conditiile prevazute de art. 181 lit.a) din OUG nr. 34/2006.
Conditia/criteriul de calificare nr. 2 (aplicabila fiecarui lot in parte)
Ofertantii vor prezenta Certificat de autorizare de clasa I, emis pe numele ofertantului, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", conform "Ordinului Directorului General al ANCPI nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului de autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane sau ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritorului Romaniei", publicat in Monitorul Oficial nr. 231/13.04.2010.

Conditia/criteriul de calificare nr.3 (aplicabila fiecarui lot in parte)
Ofertantii vor prezenta "Notificare pentru Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal", inregistrata in Registrul General al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), emisa pe numele ofertantului, aflata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in conformitate cu art. 22 alin (1) si art. 24 alin. (1) si (2) din Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
"Art. 22. - (1) Operatorul este obligat sa notifice autoritatii de supraveghere, personal sau prin reprezentant, inainte de efectuarea oricarei prelucrari ori a oricarui ansamblu de prelucrari avand acelasi scop sau scopuri corelate."
"Art. 24. - (1) Autoritatea de supraveghere pastreaza un registru de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, notificate in conformitate cu prevederile art. 22. Registrul va cuprinde toate informatiile prevazute la art. 22 alin. (3).
(2) Fiecare operator primeste un numar de inregistrare. Numarul de inregistrare trebuie mentionat pe orice act prin care datele sunt colectate, stocate sau dezvaluite."

Nota aplicabila conditiilor/criteriilor de calificare de mai sus (1-3):
Cu exceptia Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (avand in vedere ca acest document nu are un termen de valabilitate), raportarea valabilitatii documentelor (certificatelor) se face la data limita de depunere a ofertelor.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care initial a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul.
In cazul unei asocieri de Operatori economici, fiecare membru este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din Contract pe care o va realiza/presta.
Ofertantul va prezenta un angajament (la propria conceptie a acestuia) prin care isi asuma faptul ca va prelungi valabilitatea documentelor prezentate (cu exceptia certificatului constatator emis de ONRC) pe toata perioada acordului cadru.
Cerinta poate fi indeplinita de catre subcontractantul care va si realiza/presta respectiva parte din contract, cu resursele materiale si umane pe care le are la dispozitie, daca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor pentru care este obligatoriu certificatul solicitat si daca subcontractantul/subcontractantii presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita certificatul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 (aplicabila fiecarui lot in parte):
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari (2012, 2013, 2014) trebuie sa fie de minim valorile prezentate in cele ce urmeaza:
Lot Valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globala
LOT 1/ 2,600,000 lei
LOT 2/ 2,500,000 lei
LOT 3/ 2,500,000 lei
LOT 4/ 2,800,000 lei
LOT 5/ 2,600,000 lei
LOT 6/ 2,600,000 lei
LOT 7/ 2,700,000 lei
LOT 8/ 2,400,000 lei
LOT 9/ 3,000,000 lei
LOT 10/ 2,400,000 lei
Cerinta nr. 2 (aplicabila fiecarui lot in parte):
In cadrul ofertei ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii Acordului Cadru, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar realizarii contractului subsecvent, in suma de minim valorile prezentate in cele ce urmeaza, pentru fiecare lot in parte:
Lot Valoare minima acces la resurse financiare
LOT 1/ 397.634 lei
LOT 2/ 388.326 lei
LOT 3/ 383.778 lei
LOT 4/ 439.342 lei
LOT 5/ 397.539 lei
LOT 6/ 406.468 lei
LOT 7/ 417.481 lei
LOT 8/ 372.742 lei
LOT 9/ 471.007 lei
LOT 10/ 375.892 lei
pentru o perioada de minim 3 luni, incepand cu data de atribuire a celui mai mare Contract subsecvent, estimata a fi ianuarie 2015.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza prin completarea si depunerea urmatoarelor documente: -Declaratie privind media cifrei de afaceri globale aferenta ultimilor 3 ani financiari (2012, 2013 si 2014) - prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare"; -Bilantul contabil sau extras de bilant/ rapoartele auditorilor/rapoartele cenzorilor pentru ultimii 3 ani financiari, din care sa reiasa cifra de afaceri; sau - Rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, sau scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatii relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Nota: in ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2014, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei http://www.bnr.ro" target="_blank">http://www.bnr.ro. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Demonstrarea accesului la resurse financiare se face prin includerea in Oferta a unei adrese/ a unui comunicat/ document in original, emis de o organizatie/ institutie financiara care sa precizeze ca situatia financiara a Ofertantului a fost examinata si ca, pe baza acestei examinari, Ofertantul este in masura in orice moment sa aiba acces neconditionat la resurse financiare, conform valorii descrise pentru fiecare Lot in parte. Acest document trebuie sa contina in mod obligatoriu datele de contact ale persoanei care a semnat aceasta adresa/ comunicare/ acest document, dupa caz. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat RON se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei http://www.bnr.ro" target="_blank">http://www.bnr.ro. Toti ofertantii vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor prezentate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 (aplicabila fiecarui lot in parte) Experienta similara:
Ofertantii vor dovedi experienta similara prin prezentarea oricaror documente de natura sa ateste prestarea in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a Ofertelor, la nivelul unui Contract pana la maxim trei Contracte, a unor servicii similare celor descrise in caietul de sarcini, respectiv servicii de inregistrare a proprietatilor pe zone intinse pentru suprafete insumate de minimum urmatoarele arii:

Lot Experienta similara (hectare)
LOT 1 16.789
LOT 2 16.396
LOT 3 16.204
LOT 4 18.550
LOT 5 16.785
LOT 6 17.162
LOT 7 17.627
LOT 8 15.738
LOT 9 19.887
LOT 10 15.871
Cerinta nr. 2 (aplicabila fiecarui lot in parte): Informatii privind personalul
Ofertantul trebuie sa demonstreze accesul la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de catre Ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si fiecarui contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit, in cazul fiecarui lot in parte. In acest sens, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal cheie de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
Lot 1:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 6
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 12
- ingineri de specialitate: 12
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 2
- Specialist in comunicare: 1
Lot 2:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 8
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 16
- ingineri de specialitate: 16
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 3
- Specialist in comunicare: 1
Lot 3:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 10
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 20
- ingineri de specialitate: 20
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 4
- Specialist in comunicare: 1
Lot 4:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 10
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 20
- ingineri de specialitate: 20
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 3
- Specialist in comunicare: 1
Lot 5:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 8
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 12
- ingineri de specialitate: 12
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 2
- Specialist in comunicare: 1
Lot 6:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 8
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 16
- ingineri de specialitate: 16
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 3
- Specialist in comunicare: 1
Lot 7:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 8
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 12
- ingineri de specialitate: 12
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 3
- Specialist in comunicare: 1
Lot 8:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 8
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 12
- ingineri de specialitate: 12
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 3
- Specialist in comunicare: 1
Lot 9:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 8
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 12
- ingineri de specialitate: 12
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 2
- Specialist in comunicare: 1
Lot 10:
- manager de proiect: 1
- personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D: 8
- personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C: 12
- ingineri de specialitate: 12
- consilieri juridici sau notari sau avocati: 2
- Specialist in comunicare: 1

AlexGIS

Continuare Cerinta nr. 2 (aplicabila fiecarui lot in parte): Informatii privind personalul
Fiecare categorie de personal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare:
1. manager de proiect cu urmatoarele calificari minime: studii superioare absolvite cu diploma de licenta, experienta generala de cel putin 5 ani, experienta specifica constand in participarea in cel putin un contract/ proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii, participarea in cel putin un proiect/contract in calitate de manager de proiect/coordonator/ director de proiect;
2. personal autorizat ANCPI conform categoriei de autorizare D cu calificarile minime mentionate in cadrul Ordinului Directorului General al ANCPI nr 107/2010;
3. personal autorizat ANCPI conform categoriilor de autorizare A sau B sau C cu calificarile minime mentionate in cadrul Ordinului Directorului General al ANCPI nr 107/2010;
4. inginer de specialitate cu urmatoarele calificari minime: studii superioare absolvite cu diploma de licenta in una dintre specialitatile geodezie, cadastru, topografie, cartografie, topografie miniera sau studii echivalente, cu experienta generala de cel putin 3 ani, experienta specifica constand in participarea in cadrul a cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor care fac obiectul procedurii;
5. Consilier juridic/notar/avocat certificat de Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania/ Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania/ Uniunea Nationala a Barourilor din Romania sau echivalent cu urmatoarele calificari minime: studii superioare absolvite cu diploma de licenta, cu experienta generala de cel putin 2 ani, experienta specifica constand in participarea in cadrul a cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati in domeniul publicitatii imobiliare;
6. Specialist in comunicare cu urmatoarele calificari minime: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul Comunicare si/sau Relatii Publice; experienta generala de minim 2 ani in domeniul studiilor; participarea in cadrul a cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi coordonat o campanie de informare in mediul rural, la nivelul a cel putin 3 judete.
Cerinta nr. 3 (aplicabila fiecarui lot in parte): Informatii privind echipamentele
Ofertantul trebuie sa demonstreze accesul la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si software-ul de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si ulterior a Contractelor Subsecvente. Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si software-ul de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Cerinta minima referitoare la accesul la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si software-ul de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si ulterior a Contractelor Subsecvente pentru fiecare lot in parte este detaliata in cele ce urmeaza:
Lot 1:
- statii totale: 9
- receptoare GPS: 6
- mijloace de transport (auto): 6
- scanere A3: 9
- tablete pt scan documente:12
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 2:
- statii totale: 12
- receptoare GPS: 8
- mijloace de transport (auto): 8
- scanere A3: 12
- tablete pt scan documente:16
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 3:
- statii totale: 15
- receptoare GPS: 10
- mijloace de transport (auto): 10
- scanere A3: 15
- tablete pt scan documente:20
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 4:
- statii totale: 15
- receptoare GPS: 10
- mijloace de transport (auto): 10
- scanere A3: 15
- tablete pt scan documente:20
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 5:
- statii totale: 9
- receptoare GPS: 6
- mijloace de transport (auto): 6
- scanere A3: 9
- tablete pt scan documente:12
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Cerinta nr. 4 (aplicabila fiecarui lot in parte):
Informatii privind subcontractantii.
Prezentarea informatiilor referitoare la partea/partile din Acordul Cadru/Contractele subsecvente pe care Ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze.
Daca este cazul, Ofertantul trebuie sa prezinte informatii cu privire la partea sau partile din Acordul Cadru/Contractele subsecvente pe care Ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze (inclusiv nominalizarea subcontractantilor), mentionand de asemenea, partea din scopul Acordului Cadru/Contractelor subsecvente pe care acesti subcontractanti o vor realiza.
Lot 6:
- statii totale: 12
- receptoare GPS: 8
- mijloace de transport (auto): 8
- scanere A3: 12
- tablete pt scan documente:16
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 7:
- statii totale: 9
- receptoare GPS: 6
- mijloace de transport (auto): 6
- scanere A3: 9
- tablete pt scan documente:12
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 8:
- statii totale: 9
- receptoare GPS: 6
- mijloace de transport (auto): 6
- scanere A3: 9
- tablete pt scan documente:12
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 9:
- statii totale: 9
- receptoare GPS: 6
- mijloace de transport (auto): 6
- scanere A3: 9
- tablete pt scan documente:12
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Lot 10:
- statii totale: 9
- receptoare GPS: 6
- mijloace de transport (auto): 6
- scanere A3: 9
- tablete pt scan documente:12
- scanner A0:1
- Plotter A0:1
- soft pentru prelucrarea /postprocesarea datelor GNSS - numar de licente:1
- soft pentru realizarea planurilor cadastrale (tip CAD) - numar de licente:5
Certificat ISO 9001:2008, Sisteme de management al calitatii sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada asigurarii unui nivel corespunzator de securitate a informatiei prin implementarea si mentinerea unui sistem de management al securitatii informatiei in conformitate cu SR EN ISO 27001:2013 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea experientei similare se realizeaza prin completarea si depunerea unei declaratii privind lista principalelor servicii prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor la care, in scop strict de verificare, se pot atasa ca documente probatorii certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor similare din care sa rezulte tipul serviciilor realizate, perioada in care s-au realizat si modalitatea de realizare. Informatiile furnizate trebuie sa demonstreze ca serviciile au fost "duse la bun sfarsit" pana la data limita de depunere a ofetelor. Prin formula "servicii duse la bun sfarsit" se inteleg urmatoarele: -servicii receptionate partial; -servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Ofertantul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta, urmatoarele: (i) Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor (prezentata conform formularului pus la dispozitie in cadrul Sectiunii "Formulare";) din care sa rezulte ca Ofertantul a prestat servicii similare, potrivit cerintei minime stabilite si va fi insotita in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor, de documente suport precum certificate/documente, etc. emise sau contrasemnate de beneficiarii acestor servicii (autoritate publica sau client privat), contracte, procese verbale de receptie, etc. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, Operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificate/documente de la beneficiar, dovada prestarii serviciilor se va face printr-o declaratie a Operatorului economic. (ii) Fisa detaliata privind experienta similara (prezentata conform formularului pus la dispozitie in cadrul Sectiunii "Formulare";). Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a contacta persoana de contact nominalizata pentru a verifica informatiile furnizate de Ofertant. Informatiile trebuie furnizate in asa maniera incat sa permita luarea unei decizii clare cu privire la indeplinirea cerintelor minime solicitate. Ofertantul trebuie sa prezinte pentru cerintele specificate o declaratie privind personalul de administrare/management al Contractului (prin completarea formularelor corespunzatoare indicate in Sectiunea "Formulare";). In vederea verificarii conformitatii cu cerintele stabilite in specificatii si cu informatiile incluse in CV, Ofertantul va depune pentru personalul-cheie propus, copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate ("Formulare";); Angajamentul privind resursele umane (prezentarea Formularului din sectiunea "Formulare";) Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate (experti cheie) care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Specialistii prezentati trebuie sa fie vorbitori de limba romana. In caz contrar, ofertantul va asigura servicii de traducere si interpretariat de specialitate in limba romana, pe toata durata contractului. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documente echivalente emise in statul de resedinta, la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, urmand ca la semnarea contractului (in cazul in care vor fi declarati castigatori) sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane. Conform Modalitate de indeplinire pentru Cerinta nr. 2 Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Ofertantul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta, o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile sau echipamentele tehnice si software-ul de care dispune (in dotarea proprie sau inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului, asa cum este indicat in Sectiunea "Formulare". Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/ statie/laborator/etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament. Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Ofertantul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta, urmatoarele: Declaratie privind partea/partile din Acordul Cadru/Contractele subsecvente care urmeaza sa fie realizate de catre subcontractanti si specializarea acestora, asa cum este indicat in Sectiunea "Formulare", de catre Ofertant sau, daca este cazul, de catre fiecare membru al asocierii. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea "nu este cazul" in cadrul formularului mentionat mai sus Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Conform Modalitate de indeplinire pentru Cerinta nr. 3 Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/ documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei. Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin: - prezentarea documentului de certificare a sistemului de management al securitatii informatiei, emis de terta parte valabil la data limita de depunere a Ofertelor sau - prezentarea manualul sistemului de management al securitatii informatiei in vigoare la data limita de depunere a Ofertelor sau - ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de august 2014. De asemenea, operatorului economic i se ofera posibilitatea de a prezenta orice alte probe sau dovezi, inclusiv dosarul de prezentare a sistemului de management al securitatii informatiei, daca prin aceste probe sau dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator de management al securitatii informatiei. In cazul unei asocieri de Operatori economici, fiecare membru este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut


IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18820/13.11.2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2015 23:59

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2015 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 07.04.2015 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru fiecare lot in parte, perioada minima de mentinere a valabilitatii Ofertei este de 120 de zile calendaristice, incepand cu data limita de depunere a Ofertelor. Documentele emise de institutiile abilitate pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii trebuie sa prezinte informatii generale despre organizatia lor, precum si informatii cu privire la elementele constitutive ale Ofertantului in cazul in care Ofertantul este o asociere, conform formularelor furnizate in Sectiunea Formulare- Formularele Informatii generale despre Ofertant sau Informatii cu privire la elementele constitutive ale Ofertantului. In cazul depunerii unei contestatii/cereri/plangeri, entitatea contestatoare are obligatia de a constitui o garantia de buna conduita in valoare de 25.000 euro pe fiecare lot, in conformitate cu art. 271 indice 1, pct.(4), lit. c) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia este constituita in alta moneda decat EURO, se va utiliza cursul oficial de schimb comunicat de BNR (http://www.bnr.ro" target="_blank">www.bnr.ro), valabil la data constituirii garantiei. Garantia de buna conduita se constituie prin virament bancar in contul RO63TREZ7005005XXX000970, cod fiscal 9051601, la solicitarea entitatii contestatoare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se depune in original la sediul autoritatii contractante si in copie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la instanta de judecata, odata cu depunerea contestatiei/cererii/plangerii. Garantia de buna conduita trebuie sa aiba o perioada de valabilitate de cel putin 120 de zile, sa fie irevocabila si sa prevada plata neconditionata la prima cerere a autoritatii contractante, in masura in care contestatia/cererea/plangerea va fi respinsa sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie/cerere/plangere. Prevederile art. 271 indice 1 si art. 271,indice 2 ale OUG 34/2006 sunt aplicabile in cazul garantiei de buna conduita. Precizare modalitate de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In situatia in care doua sau mai multe oferte sunt situate pe acelasi loc cu preturi egale, Autoritatea Contractanta va recurge la solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Durata estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 19 luni. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte subsecvente in limita fondurilor existente si in functie de necesitati. Autoritatea contractanta nu are obligatia sa achizitioneze cantitatea minima sau maxima prevazuta in acordul cadru. In temeiul art. 3 lit. (b) din OUG 34/2006, acordul-cadru reprezinta intelegerea scrisa intervenita intre una sau mai multe autoritati contractante si unul sau mai multi operatori economici, al carei scop este stabilirea elementelor/conditiilor esentiale care vor guverna contractele de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuite intr-o perioada data, in mod special in ceea ce priveste pretul si, dupa caz, cantitatile avute in vedere. Pe cale de consecinta, acordul-cadru nu reprezinta un angajament ferm al autoritatii contractante, astfel incat cantitatile minime/maxime vor ramane numai la nivel de estimari, nereprezentand limite fixe.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: E-mail , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro" target="_blank">http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060022 , Romania , Tel. +40 213135673 , Email: E-mail , Fax: +40 213135673 , Adresa internet (URL): http://www.ancpi.ro" target="_blank">www.ancpi.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2015 14:56


Detalii licitatie deschisa in desfasurare

Autoritate contractanta
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Cod de identificare fiscala: 9051601
Adresa: Splaiul Independentei,nr.202A, Sect.6, Bucuresti
Telefon: +40 213152520
Fax: +40 213152520

Informatii generale
Denumire AC: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar anunt: 156565 / 15.01.2015
Denumire contract: [OP0010290] Servicii de inregistrare sistematica a imobilelor in Sistemul Integrat de Cadastru si Carte Funciara in cadrul Programului National de Cadastru si Carte Funciara (PNCCF)
Stare curenta: In desfasurare
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Tip contract: Servicii
CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)

Valoare estimata totala: 128,018,700 RON (28,539,927.77 EUR)
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Impartire pe loturi: Da
Data publicare: 15.01.2015 01:55


Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici
Descriere: Se vor prezenta: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare";); - Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare";); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul economic este stabilit - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a altor venituri ale bugetului local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care operatorul economic este stabilit - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H G. nr. 925/2006. 3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare";) 4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante) (prezentarea Formularului corespunzator inclus in sectiunea "Formulare";). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur Ursu, Marcel Grigore, Victor Adrian Grigorescu, Camelia Zisu, Liviu Cozmin Stoica, Ileana Simona Contiu, Bogdan Georgiu Borlea, Adrian-Petrisor Cristea, Gabriel Cosmeanu, Nicoleta Cercelaru. Nota: a. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol, de la punctele 1, 2 si 4; b. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul; c. Documentele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul,cu exceptia cazierului fiscal; d. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul; e. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse; f.Operatorii economici nerezidenti (straini): - au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). - vor prezenta declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care sunt declarati castigatori isi vor deschide un punct de lucru pe teritoriul Romaniei. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. g. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei, numai pentru punctele de lucru implicate in derularea contractelor. h. Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. Conditia/criteriul de calificare nr. 1 (aplicabila fiecarui lot in parte) Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate. Ofertantii vor prezenta Certificat constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/electronica, emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in tara de origine a Operatorului economic) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea operatorului economic de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii din prezenta procedura de achizitie publica in conditiile prevazute de art. 181 lit.a) din OUG nr. 34/2006. Conditia/criteriul de calificare nr. 2 (aplicabila fiecarui lot in parte) Ofertantii vor prezenta Certificat de autorizare de clasa I, emis pe numele ofertantului, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", conform "Ordinului Directorului General al ANCPI nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului de autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane sau ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritorului Romaniei", publicat in Monitorul Oficial nr. 231/13.04.2010. Conditia/criteriul de calificare nr.3 (aplicabila fiecarui lot in parte) Ofertantii vor prezenta "Notificare pentru Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal", inregistrata in Registrul General al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal), emisa pe numele ofertantului, aflata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in conformitate cu art. 22 alin (1) si art. 24 alin. (1) si (2) din Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. "Art. 22. - (1) Operatorul este obligat sa notifice autoritatii de supraveghere, personal sau prin reprezentant, inainte de efectuarea oricarei prelucrari ori a oricarui ansamblu de prelucrari avand acelasi scop sau scopuri corelate." "Art. 24. - (1) Autoritatea de supraveghere pastreaza un registru de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, notificate in conformitate cu prevederile art. 22. Registrul va cuprinde toate informatiile prevazute la art. 22 alin. (3). (2) Fiecare operator primeste un numar de inregistrare. Numarul de inregistrare trebuie mentionat pe orice act prin care datele sunt colectate, stocate sau dezvaluite." Nota aplicabila conditiilor/criteriilor de calificare de mai sus (1-3): Cu exceptia Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (avand in vedere ca acest document nu are un termen de valabilitate), raportarea valabilitatii documentelor (certificatelor) se face la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care initial a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri de Operatori economici, fiecare membru este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din Contract pe care o va realiza/presta. Ofertantul va prezenta un angajament (la propria conceptie a acestuia) prin care isi asuma faptul ca va prelungi valabilitatea documentelor prezentate (cu exceptia certificatului constatator emis de ONRC) pe toata perioada acordului cadru. Cerinta poate fi indeplinita de catre subcontractantul care va si realiza/presta respectiva parte din contract, cu resursele materiale si umane pe care le are la dispozitie, daca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor pentru care este obligatoriu certificatul solicitat si daca subcontractantul/subcontractantii presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita certificatul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (aplicabila fiecarui lot in parte): Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari (2012, 2013, 2014) trebuie sa

Alin B.

m-am uitat la lotul nr 7, in care este inclus si judetul Suceava. Sunt 16 uat uri din 4 judete. Daca impartim suma maxima ( aprox 13mil lei) rezulta o valoare medie maxima pt fiecare judete de aprox 800.000lei / uat. Avand in vedere volumul de lucru la lucrarile de cadastru general, cred ca e o valoare mica, dar totusi nu stiu ce suprafete au acele uat uri. Daca sunt uat uri mici, de aprox 2-3000ha, atunci poate valoarea nu e asa mica.

AlexGIS

@Alin B.

Descarcă documentația de aici: http://bit.ly/1zmUzyX" target="_blank">http://bit.ly/1zmUzyX
Acolo ai toate datele.
Așa cum ai spus, banii sunt puțini. Eu am făcut un calcul mai grosier.
29 milioane EURO / 147 UATuri / 48 luni = 4100 EURO pe lună per UAT.

Nu spun că se vor câștiga licitațiile cu sumele respective, ci că estimarea maximă nu acoperă nici măcar salariile pe care o firmă ar trebui să le plătească personalului desemnat cu o lucrare de acest gen.

Apoi mai este un aspect: nu suprafața denotă complexitatea lucrării, ci situația juridică a terenurilor. Dacă partea tehnică o rezolvi relativ repede, la partea juridică lucrurile nu mai sunt chiar așa simple, astfel un UAT de 4000 de HA îți poate da mai mari bătăi de cap decât unul de 10000 de HA.

nicu1000

Pretul este de 770lei/ha. Pentru comune unde exista 500case si restul de 5000ha teren arabil, este un pret foarte bun. Dar sunt comune (Clinceni-Ilfov) unde sunt 5000case si 100ha teren arabil si aici nu mai este un pret bun.

Oricum cred ca sunt maxim 5 firme in Romania care se pot califica la aceasta licitatie.

Ionica34

E vorba de cadastru general, asta inseamna documentatie pe fiecare imobil. Adica, intr-o curte poti sa ai si 3 categorii de teren, asta inseamna 3 imobile diferite, dupa cum este in titlul de proprietate.

AlexGIS

@Ionica34
Exact. Prețul pe ha nu are relevanță. Dacă mergem în Ardeal/Bucovina lucrurile se complică și mai tare.
Prețul ar trebui să fie pe imobil.


John Doe

Suna frumos, iti vine sa te apuci chiar si pe bani putini dar ti se apleaca repede, inca sunt multe probleme care nu se stie cum se pot rezolva, mi-ar fi placut niste solutii inainte de atâta reclama.

bradu13

smecherie romaneasca  pt. cadastru general http://linx.crji.org/" target="_blank">http://linx.crji.org/ si unii mai dadeau si sfaturi  :D

Mit


bradu13

azi am auzit la radio ca a fost videoconferinta pe teme de cadastru la prefecturi cu primarii si e fierbere mare la ancpi din cauza procentului penibil de 22% de imobile inscrise dupa 11 ani de agentie (asta  nu mai e de la radio  :razz:

John Doe

Cifrele cam astea sunt, la un moment dat se vor gasi si vinovatii ca de obicei, dar in media se lanseaza multe informatii aiurea. Ma cam indoiesc ca primariile pot sustine videoconferinte, gresesc? dar poate au fost convocati la Prefecturi.
Oricum, urmeaza aplicarea Ordonantei nr. 35/2016 care a fost conceputa tocmai ca sa accelereze inscrierea imobilelor in CF si se va rezolva, nu?