Nu stiu unde sa postez ceea ce vreau sa va intreb

Creat de bogdan_d13, Iul 13, 2012, 03:31 AM

« precedentul - următorul »

bogdan_d13

Salutare.

Sunt elev la colegiul national "Iancu de Hunedoara" momentan ,dar asi vrea sa "devin" si eu topograf.

Poate cineva sa ma indrume?Sa imi spuna ce facultate treuie sa fac,ce cursuri.Daca trebuia sa fi urmat un liceu special.
Pe scurt,orice informatie care m-ar putea ajuta.

Multumesc.

crs

poti studia la Alba Iulia sau Hunedoara - mai aproape de tine.  Exista si la Cluj cartografie la UBB dar nefiind politehnica vei avea ceva probleme cu diploma (nu iti vor scrie inginer pe ea).

Ideea e sa te gindesti f. bine ce vrei. Topografia e foarte frumoasa (cel putin pentru mine) doar ca in meseria asta nu prea vei sta pe acasa...cadastru merge cam slab acum si va merge din ce in ce mai slab (cred eu) iar ca topograf de santier vei sta acolo unde e santierul... deci daca vrei stabilitate familiara e un pic mai complicat. Cit esti tinar e super.

overlinex

la Cluj mai se poate face si la USAMV sau la Politehnica cursuri pentru a deveni topograf sau mai este o postliceala de 2 ani tot in Cluj.
daca vrei mai multe detalii da un mesaj

bad wolf

Dar, te intreb eu, ce motivatie (nu ce motiv) ai sa te feci topograf ?
Sper sa gasesc cararea corecta !

lilmatthew55

Da, tipule si eu sunt din Hunedoara :)  Sunt anul 4 la masuratori terestre si cadasru la UBB . Crede-ma ca e aceeasi chestie ca profilul de masuratori terestre si cadastru de la Poli de la Cluj,avand colegi si acolo si am analizat diferente si asemanari intre cele 2 profile. Programa difera ,spre ex, ei invata AutoCAD in an terminal , noi am invatat in primul an, in rest disciplinele, cursurile sunt the same. Vom fi acreditati anu viitor probabil, aici vor termina doar 3 generatii. USMV e deja acreditata .