Tips

Creat de AndreiJ, Iun 04, 2012, 06:51 PM

« precedentul - următorul »

AndreiJ

Salutare, sunt student la Masuratori Terestre si Cadastru, anul I si ar fi foarte util sa primesc niste "tips"uri, sfaturi utile. Stim cu totii ca exista metode mai eficiente si implicit mai simple de rezolvare a unor probleme in teren si la birou.

Andrei

John Doe

Spune care sunt problemele, câte una, si daca putem te vom ajuta.

Modificat de John Doe (05-06-2012 10:10:36)

Ionica34

principalul Tips este : Invata!!!

John Doe

Al doilea: încearca sa întelegi. Daca nu intelegi, mai invata.

gude2008

gata, am mai pierdut unu`:)

Bravo baieti!

Mit

Da, a fost testul ca-n povestea lui Harap Alb.
Cine nu se sperie de-nvatat, ajunge la fata imparatului Verde. ;)

AndreiJ

Nu e vorba, in alta ordine de idei urmaream un "rezumat", spre exemplu acum studiez "Cazul Marek" si as dori sa cunosc esentialul, sunt capabil sa inteleg mult mai usor. Concret, un inginer topograf a reusit sa-mi explice/sa ma invete/ sa clarifice ceva ce un profesor universitar nu a reusit, sau a fost foarte obscur.

M-ati inteles gresit, oricum multumesc pentru raspunsurile voastre.

Andrei

John Doe

Multumim si noi pentru intelegere. La intrebari asa de mari nu se poate da un raspuns la obiect, noi am formulat doar esenta. Cred ca inginerul tau ti-a cam spus acelasi lucru, am dreptate?

AndreiJ

Coincidenta sau nu, exact cazul Marek mi-a picat astazi la examen, un subiect pe care nu-l prea stapanesc, si nu l-am stapanit.  Anyways, revin, toate cele bune si spor cu radierile :)

gude2008

#9
Citat din: MitDa, a fost testul ca-n povestea lui Harap Alb.
Cine nu se sperie de-nvatat, ajunge la fata imparatului Verde. ;)

Da Mit! poate Andrei are dislexie si nu intelege din enunturi!, e bolnav ,sa-l impuscam!!:)

gude2008

#10