nevoie de sfaturi pt deschiderea unei firme

Creat de shaggy_bebe, Apr 15, 2008, 04:25 AM

« precedentul - următorul »

shaggy_bebe

sunt student in anul I si impreun cu un prieten anul III vrem sa ne inffintam o firma de cadastru ,doar pe apartamente.. As dori daca este posibil acest lucru si ce imi trebuie... daca stampila se poate obtine de la o firma autorizata ( constracost ) sau se face un parteneriat daca este nevoie de angajat specializat .. sau as dori cat mai multe informatii        , as fi recunoscator daca mi-ar putea raspunde cineva deorece caut de mult timp informatii si nu am gasit multumesc

dora3mira

Ai un raspuns in casuta cu mesaje...ideal ar fi sa ai destula receptivitate pe ceea ce inseamna timp investit in studiu inainte de ideea de a transforma in afacere ceea ce-ti va fi meserie pentru o viata...

ionut322

Imposibil.trebuie sa te autorizezi intai. sa te autorizezi iti trebuie scoala terminata .... spatiu pt sediu ... echipamente.. softuri ... timp .. bani nervi ... si eu am trecut prin astea ....

laras

da-i bice,nu renunta.Odata si odata trebuie sa incepi.Iti ocupa tot timpul.Stampila obtii de la altcineva ,contracost.

John Doe

Da, dorule. Dar a aparut generatia noua de "lupi tineri" , cei despre care spunea Cioroianu ca nu-si puteau imagina ca nu existau PET-uri cândva. Cei care umplu terasele seara, vorbesc mult, codat, fara continut... si altele. Si, mai important, musca cu adevarat daca au doar impresia ca e de mancare.

Acum trebuie sa zic: "Orice asemanare cu personaje reale este absolut întâmplatoare si neintentionata [.....] ".  Nu ?

Geocart

Perfect de acord cu tine doru2, pentru ca ma regasesc in fiecare fraza mai sus mentionata.
Dar explica asta institutiilor/organizatiilor abilitate sa emita autorizatii.
Pestele de la cap se impute.
Fuck The System.