Reinscriere servicii ROMPOS DGNSS si RTK

Creat de djxhouse, Mai 23, 2011, 06:33 PM

« precedentul - următorul »

djxhouse

Stimati utilizatori ai serviciilor ROMPOS DGNSS si RTK,
 
 
Dorim sa va anuntam ca pana la data de 31.05.2011 este necesara reinscrierea dumneavoastra
accesand link-ul: http://gnss.rompos.ro/sbc," target="_blank">http://gnss.rompos.ro/sbc, pentru a putea beneficia in continuare de serviciile de
timp real oferite de ANCPI prin ROMPOS.

John Doe


zamfy

Asta doar domnii de la Rompos pot sa o faca...

djxhouse

am o presimtire ca va fi cu abonament. motivul? cand trebuie sa te inregistrezi trebuie sa selectezi perioada:  1 luna, 6 luni, 1 an
totusi sper sa fie gratis in continuare. motivul? din cate stiu proiectul de finantare a fost din bani publici

ramane de vazut :hi:

dpd

#4
Citat din: djxhouseam o presimtire ca va fi cu abonament. motivul? cand trebuie sa te inregistrezi trebuie sa selectezi perioada:  1 luna, 6 luni, 1 an
totusi sper sa fie gratis in continuare. motivul? din cate stiu proiectul de finantare a fost din bani publici

ramane de vazut :hi:


  de unde stii lucrurile astea?

djxhouse


dpd

Eram curios.

Pt ca la reinregistrarea asta nu te intreaba nicaieri de perioada
http://gnss.rompos.ro/sbc/FrontendPage.aspx?mode=register" target="_blank">http://gnss.rompos.ro/sbc/FrontendPage. ... e=register

Si daca iti aduci aminte, cand intrai inainte pe pagina rompos.ro aparea un stegulet albastru cu nu stiu cate stelute ( cred ca Adomnitei stie mai bine) si spunea ca e finantare PHARE.

John Doe

Si ce, noi n-am putea sa le furnizam tarlale intregi parcelate numai contra cost? teoretic vorbind...

advex

Rompos transmite mesajul:


ATENTIE!!!

 Acest mesaj este destinat NUMAI utilizatorilor de servicii ROMPOS de timp real, care inca nu s-au inscris in noua baza de date a utilizatorilor.

Stimati utilizatori de servicii DGNSS si RTK,
Intrucat de la inceperea inscrierii utilizatorilor in noua baza de date, ne confruntam cu situatia de a primi foarte multe apeluri telefonice zilnic (in medie un apel la fiecare 10 minute) din partea utilizatorilor care s-au inscris, fapt care ne pune practic in imposibilitatea de a ne indeplini atributiunile de serviciu, aducem urmatoarele precizari suplimentare, pe care avem rugamintea sa le cititi cu foarte mare atentie:
1. Pentru a va inscrie in noua baza de date a utilizatorilor ROMPOS, trebuie sa parcurgeti urmatoarele etape:
- accesati link-ul http://gnss.rompos.ro/sbc;" target="_blank">http://gnss.rompos.ro/sbc;
- executati click pe "Register New";
- daca nu aveti instalata aplicatia Silverlight de la Microsoft, aplicatia va va cere automat sa o instalati. Asadar instalati-o, descarcarea aplicatiei facandu-se gratuit;
- dupa ce ati instalat aplicatia sau daca o aveati deja instalata, completati formularul care va apare. Va rugam frumos, atentie mare sa completati fiecare camp obligatoriu de pe formular (marcat prin asterisc *), iar la sectiunea "Language" selectati limba engleza, care este, de altfel, singura optiune disponibila;
- dupa completarea formularului de inscriere, nu uitati sa bifati campul din dreptul mesajului "Datele cu caracter personal din prezentul formular sunt protejate conform legii 677/2001.";
- dupa efectuarea operatiunilor de mai sus, apasati butonul "Submit". Este posibil sa nu primiti nici un mesaj de confirmare, dar acest lucru nu semnifica faptul ca ar fi vreo problema cu inscrierea dumneavoastra.
Atentie! Va recomandam ca la completarea formularului de inscriere sa folositi acelasi nume de utilizator si aceeasi parola care v-au fost alocate initial.
2. Noua baza de date a utilizatorilor va fi activata dupa data de 31.05.2011, pana atunci functionand vechiul sistem.
3. Accesul la serviciile ROMPOS de timp real ramane deocamdata gratuit.
4. Va stam la dispozitie pentru informatii suplimentare la numerele de contact cunoscute, asigurand serviciul help-desk, dar din motivul expus la inceput, avem rugamintea sa ne apelati NUMAI in cazul in care intampinati reale probleme.

Cu deosebita consideratie,
Mihaela PUIA,
Vlad SORTA
Consilieri de specialitate

Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara
Directia de Cadastru si Geodezie
Centrul National de Servicii ROMPOS



Atunci cand nu primesti mesaj de confirmare a reinscrierii se pare ca este normal sa te alarmezi si sa verifici telefonic daca ai procedat corect sau daca sunt probleme!
In privinta selectarii "Language", engleza fiind singura optiune, este o gluma buna a celui care a creat formularul de reinscriere...  :D

Mit

Sunt si eu unul dintre aia care au sunat in primele zile.
Intrebarile astea cu confirmarea, sau mai binezis lipsa confirmarii, cu limba, cu descarcat softul ala... le-am pus si eu d-nei si nu parea deloc nemultumita de cum au organizat aceasta reinscriere...
 :rusine:

dpd

Legat de aceasta problema a reinscrierii. Lucrurile sunt foarte simple.

Softul care administreaza si furnizeaza serviciile ROMPOS a suferit modificari majore din partea producatorului (Leica) fata de versiunea anterioara si care lucreaza in prezent. Astfel ca a fost necesar un upgrade al acestuia.

Noua versiune presupune o noua conceptie de gestionare a utilizatorilor si a produselor, mult mai complexa dar si automatizata. Daca va aduceti aminte vechea metoda de inregistrare presupunea accesarea link-ului http://www.rompos" target="_blank">www.rompos./ inregistrare unde gaseati un formular minimal ca si informatii iar dupa inregistrarea manuala facuta de cei de la rompos in softul ROMPOS primeati un e-mail personalizat ( editat tot manual) cu userul si parola. Acum totul se va face automat dar mai intai si fara a bulversa activitatea serviciilor ROMPOS trebuie sa va inregistrati in noua baza de date, care momentan nu este activa si din acest motiv nu s-a primit nici macar un e-mail de confirmare a inregistrarii. Activa este doar vechea baza care din momentul in care se va activa noua baza va inceta automat sa mai functioneze ( nu va mai avea legatura cu aplicatia ROMPOS). Cele doua nu pot functiona in paralel si in momentul in care noua baza se va activa ( vechea baza se va opri) se va primi si mesajul de confirmare. Cum aplicatia este noua, faptul ca toate elementele de inregistrare sunt declarate default si doar in limba engleza , eu cred ca e o chestiune de timp pana se va traduce meniul. Microsoft Silverlight e interfata cu baza de date si nu cred ca e o problema daca descarcam si instalam o aplicatie (5MB) de incredere. De ce trebuie sa ne reinscriem? Pentru ca ar fi fost o munca infernala pentru un singur om sa reinscrie manual peste 1000 de useri in noua baza.

Pe langa noua gestionare a utilizatorilor si produselor, citind pe internet Relese notes -ul de la noua versiune de soft, sunt si cateva imbunatatiri ale aplicatiei ce furnizeaza corectiile diferentiale.

In rest totul ramane la fel. Din cate am inteles se va da drumul la noua baza dupa 31 mai , cu userii care s-au reinscris. cei care nu au facut-o se vor putea reinscrie oricand doresc.

Aceste informatii le-am primit si eu de la cei de la ROMPOS dar m-am documentat si pe internet

Vero

buna, eu as dori sa ma inscriu, nu sa ma reinscriu
nu am user si parola veche, ce ma fac?!

Mit

#12
Citat din: Verobuna, eu as dori sa ma inscriu, nu sa ma reinscriu
nu am user si parola veche, ce ma fac?!

Asta era un joc cand eram copil: "ce ma fac".
Pe site-ul RomPos exista rubrica (linkul) " register ", dai jos apoi un mic soft al lui Bill Gates, introduci datele cerute si astepti confirmarea, apoi spor la "batut campii"  :hi:

bad wolf

Eu am o mare nedumerire , cu toate ca am particpat  in 2008 la lansarea Rompos-ului si stiu cine a implementat sistemul si in ce conditii, deci nedumerirea mea este :
-daca a trebuit sa se refaca softul , de ce s-a apelat tot la Leica, de ce nu a fost organizata o licitatie ?
Mai am si alte , DE ce-uri ? dar ma abtin !
Succes !

Modificat de bad wolf (10-08-2011 14:35:40)
Sper sa gasesc cararea corecta !

Mit

Eu as intreba de ce cand salvez semnul de carte la pagina lor web apare logoul Leica si nu cel al RomPos?