Practica

Creat de Topograf in devenire, Mar 22, 2011, 05:38 AM

« precedentul - următorul »

Topograf in devenire

Salutare tuturor,

Sunt student in anul 2 la "Politehnica" Timisoara, sectia cadastru. Dupa aproape 2 ani de studii am iesit in teren nu mai mult de 20 de ore, timp in care ne-am limitat la lucrul cu un Theo010, si Theo020, in alta ordine de idei avem baza practica 0,(0). Am cunostinte de baza in Arcgis si cunosc la nivel mediu Autocad 2D.
 Mi-ar place sa cunosc cu ce se mananca aceasta meserie, sa vad efectiv cu se face un transcalcul de coordonate GPS (WGS84) in stereo70, cum se face efectiv o drumuire, o retrointersectie, cum lucreaza softurile alea de prelucrat masuratori la baza carora stau calculele care mi-au facut capul "patrat" de la TPMG.
 Deci vreau sa fac prectica vara si eventual sa lucrez part time anul viitor.
Intrebarea este: cat sunt de receptive firmele sa ia studenti la practica? (mai trebuie mentionat faptul ca nu am cetatenie romana deocamdata, fiind de partea stanga a Prutului)
 Planuiesc zilele astea sa trimit CV la toate firmele din timisoara(pe care le-am gasit cu site-uri), si as vrea sa stiu la ce sa ma astept.
  Cu respect, bafta tuturor.

John Doe

Se poate intampla ca unii sa fie cam inghesuiti cu lucrul - sa zicem ca au prins un contract care va dura cateva luni si nu au destul personal, si ar fi mai rentabil sa ia pe cineva ca tine. Pe de alta parte, e cam nasol sa-ti aduci in firma un tip care stie prea putine, inevitabil trebuie sa stai mereu dupa el si sa-i tot arati una si alta.
Te inteleg insa si pe tine: atunci, ce sa faci? de unde sa incepi? si e mai bine asa, daca faci ceva practica inainte de a te angaja tot mai prinzi tu ceva chestiuni concrete de-ale meseriei, iar la angajare poti merge cu fruntea sus si nu esti nevoit sa-ti umfli CV-ul ca sa dai chix pe urma.
Cauta in continuare, tu ai intentii bune, acuma practic nu stiu ce va fi, oricum nu prea usor dar eu zic ca merita. Bafta si tie.

Topograf in devenire