incarcare topoLT pe autocad

Creat de flori183, Mar 12, 2011, 05:02 PM

« precedentul - următorul »

flori183

Salut,sunt student si vreau sa imi inserez in autocad ( am 2007) topoLT versiunea 9 si nu stiu cum se realizeaza acest lucru,poate cineva sa-mi scrie ce pasi sa urmez? :D Multumesc mult! :hi:

John Doe

1. Instalezi softul.
2. Deschizi AutoCAD, dai APPLOAD si incarci C:\Program Files\TopoLT\topolt.lsp
3. Apare un articol de meniu in plus, vezi ce faci cu "Register..."

flori183

Multumesc ,am reusit sa-l incarc.

dulcel2121

Salut. as avea si eu o intrebare legata de topo lt. am autocad 2011 si topolt 9 si nu imi merge sa il inserez. am incercat comanda appload dar nimik. puteti sa ma ajutati?
 Multumesc.

John Doe

TopoLT e o aplicatie, nu un obiect deci se incarca, nu se insereaza.

Ai verificat la furnizor daca versiunea de TopoLT e compatibila cu configuratia ta? adica versiune AutoCAD, Windows, 32 sau 64 de biti?

dulcel2121

chestia e in felu urmator. comanda appload nu merge in autocad.
nu e vorba de topoLT.
intrebarea mea este daca mai este si alta comanda sau ceva de genu.

zamfy

Verifica daca este AutoCAD full, sa nu fie vreun AutoCAD LT, ca ala nu incarca LISP-uri. TopoLT merge doar pe AutoCAD full.

John Doe

"LT" vine de la "light", si inseamna ca nu are chiar toate facilitatile in el, si tocmai de aia e si mai ieftina licenta. Si nu stie limbajul LISP, adica nici TopoLT.
Uita-te in Help -> About... , cam acolo zice ce versiune este.

dulcel2121

k. mersi. eu am autocadu lt deci pot sa-mi iau gandu de la topo lt. multumesc frumo.  :(

zamfy

Cauta pe net Toolbox LT de la GlobalCAD, se instaleaza peste AutoCAD LT si-ti permite sa incarci si LISP-uri. Cred insa ca ultima versiune e pentru AutoCAD LT 2009, mai departe nu au mai continuat. Toolbox LT poate fi descarcat de aici:

http://www.globalcad.com/downloads.aspx" target="_blank">http://www.globalcad.com/downloads.aspx

cipri_mi