cum se lucreaza cu statia totala leica 1103

Creat de Alecsei_20, Noi 21, 2010, 04:20 PM

« precedentul - următorul »

Alecsei_20

salut...sunt student si am nevoie de ajutor de la o persoana care stie sa lucreze cu statia asta ... ma intereseaza sa stiu cum sa fac orientarea inapoi de la o statie la alta ..... si de asemenea cum sa introduc codurile la puncte ca atunci cand le descarc in autocad sa aiba simbolurile puse si sa scrie ce sunt fiecare ....multumesc anticipat

bad wolf

Crezi ca ce doresti tu se poate invata de pe forum, in cateva cuvinte si cu cateva explicatii?
Sper sa gasesc cararea corecta !

Sebastian

#2
Citat din: Alecsei_20salut...sunt student si am nevoie de ajutor de la o persoana care stie sa lucreze cu statia asta ... ma intereseaza sa stiu cum sa fac orientarea inapoi de la o statie la alta ..... si de asemenea cum sa introduc codurile la puncte ca atunci cand le descarc in autocad sa aiba simbolurile puse si sa scrie ce sunt fiecare ....multumesc anticipat


bad wolf - cam are dreptate, nu vreau sa fiu carcotas dar ia manualul si incearca sa inveti meniul aparatului si poate o sa-ti dai seama......................

kod

Proba practica se invata cu timpul si multe incercari pe teren si nu pe forumuri si in nici un caz din manuale, asa ca recomandarea mea este urmatoarea:
Cand iti efectuezi perioadele de practica orienteaza-te catre autorizati/firme ce au echipamente si oameni care lucreaza in domeniul cadastru/topografie si de acolo o sa inveti multe lucruri interesante daca iti dai interesul.
In plus in cadrul facultatii tale (banuiesc ca-i de cadastru/topografie) trebuie sa fie macar un profesor care are experienta pe teren, si va fi mai mult decat incantat sa-l intrebi si te va ajuta cu siguranta. :hi:

topo86