Masuratori GPS si OCPI

Creat de ferenc, Sep 06, 2010, 11:44 PM

« precedentul - următorul »

ferenc

Buna,

sunt incepator in domeniu, dispunem de urmatoarele echipamente:

-Leica Sr20 baza si rover
-Topcon GMS2 - rover

Ambele configuratii sunt receptoare L1.

Si acuma intrebarile:

1.Cu aceste echipamente pot sa fac masuratori pentru realizarea retelei de ridicare si sa fie acceptat de O.C.P.I?

2. Daca DA, atunci in cazul masuratorilor statice dupa integrarea punctelor noi de ridicare in reteaua RGN-GNSS(2 statii GNSS permanente), acestea trebuie calculate in stereo 70 cu Transdat, sau cu parametri proprii, si daca trebuie completat tabelul cu coordonate-parametri-erori din decizia nr.1.

3. In cazul cumpararii de la O.C.P.I a inregistrarilor GPS de la statiile permanente acestea trebuie cerute inainte de masuratori, sau se poate si dupa(de ex ziua precedenta).


Multumesc.

Mit

1. Da
2. Se completeaza anexele 15a si 15b
3. Faci cerere inainte doar daca vrei Rinex la 1s., altfel poti si dupa.

Spor la masurat! :hi:

ferenc

Multumesc pentru raspuns, in mare parte m-am lamurit.

Singulur lucru la care nu am primit raspuns este ca in cazul masuratorilor statice se potate utiliza la transformare in Stereo70 Transdat sau nu.

Daca NU, atunci poate cineva sa-mi trimite un exemplu de anexa 15a.

Mutumesc.

Mit

Este obligatoriu sa folosesti TransDat-ul indiferent de procedeul ales pt. masurare (Static sau RTK, etc.) Nu se mai completeaza tabelul cu parametri de transcalcul.

ferenc

Multumesc mult,  :nod: incep atunci masuratorile :rolleyes:

ferenc

Domnilor, m-am apucat de masurat.

Am stationat static pe doua puncte cate 2-ore simultan avand vizibilitate intre iele, si am legat la RGN-GNSS(2 statii GNSS permanente) prin postprocesare. Masuratorile au iesit cu o precizie de ordinul milimetrilor.