Angajam topograf pentru lucrari de teren

Creat de expertxyz, Aug 12, 2007, 12:47 AM

« precedentul - următorul »

expertxyz

Urgent angajez topograf (ing., sing, student) pentru lucrari de teren (drumuiri, ridicare curti, determinari GPS). Lucrari numai in Bucuresti si Ilfov (in partea de sud a Bucurestiului). Astept email.

Modificat de expertxyz (11-08-2007 21:47:51)

ADRIAN_P

sunt inginer de colegiu-cadastru. lucrez de aprox 3 ani la o firma de geodezie. am facut reabilitari drumuri, si foarte multe ridicari topo in toata tara. stiu sa masor cu gps-ul. ce salariu imi oferiti?

expertxyz

Asa "pe Forum" 300 euro net.

Modificat de expertxyz (11-01-2010 12:46:11)

ADRIAN_P


expertxyz


nicalai

sunt ajutor topograf de 3 ani,am lucrat cu sokkia si nivela,reusind zic eu...sa le invat destul de bine... doar studiile stau in calea carierei mele de topograf,deoarece imi lipsesc....insa daca aveti cunostinte care doresc sa angajeze un ajutor de topograf,v-as fi recunascator.....in prezent lucrez pentru o firma topo,insa salariul este destul de mic,incat sa ma impinga sa caut ceva mai bun,multumesc anticipat

Cosmyn_alx

caut urgent sa ma angajez.student Facultatea de constructii, Geodezie an 4. situatie scolara excelenta

mihaitzaatofanei

Buna ziua, ma numesc Mihaita Atofanei si sunt Absolvent al Facultatii de Hidrotehnica, Geodezie si Ingineria Mediului, voiam sa va intreb daca anuntul mai este valabil?

stonex_romania

Nume si prenume: NITA VLAD CRISTIAN
Data nasterii: 01.04.1987
Adresa: Turda Str.Panselutelor Nr.9 Bl.A4 Sc.A Ap.4
Tel: 0743 258 655
E-mail: E-mail
Posesor permis de conducere cat B cu vechime din 2006.
Studii:
2008-prezent-Facultatea de Horticultura - Sectia Masuratori Terestre si Cadastru
2006-2009-Facultatea de Stiinte Politice si Comunicare-Sectia Comunicare si Relatii Publice
2002-2006-Liceul de Informatica Tiberiu Popoviciu Cluj-Napoca