Trasat teren in coordonate Stereo 70 - AutoCad 2007

Creat de Fane Duru, Noi 02, 2010, 11:06 PM

« precedentul - următorul »

Fane Duru

Sunt incepator in AutoCad si m-as bucura daca poate cineva sa-mi explice cum trasez un teren fata de care dispun de coordonatele Stereo 70. Am crezut ca ma prind 'explorand' printre meniuri, dar ma tem ca descopar singur la iarna...
  M-am mai uitat pe discutii despre Cad si Stereo 70 si am urmat recomadarea de a seta in Format --> Units... --> Decimal cu trei zecimale, respectiv, Grads cu 4 zecimale. Am bifat 'Clockwise' si am incercat sa setez in 'Direction' directia '0' pe nord... Am selectat butonul notat North, dar in dreptul lui  nu se poate modifica optiunea prestabilita de '300g'... Poate, doar asta trebuia sa fi facut...
 
  Multumesc anticipat !

Fane Duru

Vreau, doar sa determin unghiurile dintre laturi...

lacriman

Pai daca vrei sa determini doar unghiurile dintre laturi si nu direct orientarile laturilor, e suficient ce ai facut. Acum trebuie sa folosesti "dimension angle" care iti va inscrie dimensiunea unghiului in grade cu patru zecimale, adica pana la secunda. Fii atent doar in ce ordine selectezi laturile, in asa fel incat sa-ti dea unghiul intern si nu cel extern.

Fane Duru

Cand am zis ca sunt incepator, am fost 'cumsecade' cu mine... Nu stiu lucruri elementare... Cum trasez laturile cunoscand coordonatele ? Cand incerc sa aleg punctul de origine al liniei, respectiv, celalalt capat, nu stiu cum sa ma refer la coordonate Stereo '70...
  Probabil, forumul nu se adreseaza ageamiilor in domeniu, dar m-am gantit ca n-ar trebui sa fie foate complicat de explicat (daca se prinde cineva la asta...).

   Multumesc !

Mit

Trasarea parcelelor este un lucru de finete si plin de responsabilitate. Nu te rusina si mergi pt. prima data in teren cu cineva care a mai facut asa ceva, chiar daca-i dai lui onorariul.  :hi:

Fane Duru

Voiam sa ma refer la 'trasarea' liniilor in AutoCad...

bad wolf