Intrebare nr cadastral

Creat de sevenup, Noi 19, 2012, 09:28 PM

« precedentul - următorul »

sevenup

Buna seara! sunt student si nou venit pe forum. Am o intrebare care este diferenta intre numarul topografic si numarul cadastral?

John Doe

Exista mai multe pareri, probabil fiecare are aria ei de valabilitate dar, in general, numarul cadastral este numarul care il primeste fiecare imobil de la OCPI, dupa ce se inscrie in evidentele de publicitate imobiliara. Adica in cartea funciara, care este cea mai actuala evidenta.
Iar numarul topografic poate fi numarul parcelei din harta ungureasca veche (Ardeal), sau numarul parcelei de pe hartile cadastrale intocmite prin 1980. Deci tot un numar, dar in evidente ceva mai vechi.

sevenup

de exemplu pe acest plan, nr 961, 960 sunt nr cadastrale? dar nr 94? iar limita taiata de o liniuta(langa nr 960) ce inseamna? dar cele 4 puncticele?multumesc


580/317px 44.6KB

John Doe

Nu stiu sigur ce e cu schita asta, depinde foarte mult in ce scop a fost facuta si de catre cine. Bucata e prea mica ca sa-mi dau seama, totusi dupa aspect as zice ca sunt numere de imobile  - adica de parcele sau de constructii. Desi pot servi evidentelor cadastrale, n-as zice ca sunt "numere cadastrale" in acceptiunea postata mai sus. Depinde cum o fi vrut sa le spuna autorul. Se pare ca constructiile au numere din doua cifre, iar parcele din trei.
"CC" inseamna "curti sau curti cu constructii", "A" inseamna "arabil" - astea sunt categorii de folosinta.
Liniuta ondulata (tilda) arata ca parcela cu nr. 960 are acelasi proprietar cu parcela nr. 961. Linia cu patru puncte poate fi folosita la indicarea unei delimitari: judet (de obicei), UAT, cartier sau ceva de genul.
Mai multe detalii despre tipul de harta sau schita ar trebui sa gasesti in indicatorul planului, sau mentionat clar undeva pe plan.

sevenup