intrebare de incepator

Creat de moholea, Oct 25, 2007, 05:58 PM

« precedentul - următorul »

moholea

Salut cu respect,

 Sunt student intreprinzator si doresc sa imi cumpar statie totala. As ruga un sfat de la cunoscatori. Nu inteleg un lucru, si asta ma pune pe ganduri. Am posibilitatea sa-mi comand din America. Acolo am gasit statie totala South Survey incepand cu 3000usd. Acelasi lucru la noi e 4500euro+tva, adica aprox 5500. Diferenta de pret e ridicola, ceea ce ma face sa ma intreb ce anume imi scapa... ce mai trebuie luat in considerare? Ma gandesc ca trebuie sa fie ceva, altfel toata lumea si-ar lua de acolo.

 Va multumesc,

dtoni

in primul rand vama + trasportul+asigurarea

baciu

Daca spui ca esti incepator, riscu este prea mare sa-ti cumperi o statie totala South. Am lucrat in acest domeniu, al vanzarilor de echipamente topografice, timp in care m-am intalnit cu foarte multi topografi si constructori. Ti-as recomanda totusi o statie totala, in primul rand, mai fiabila. Stii vorba romanului, suntem prea saraci sa ne cumparam lucruri ieftine. Apoi, daca vei avea probleme de ordin tehnic (iar in cazul unei astfel de statii, sansele sunt destul de mari), unde vei apela pentru remedierea acestor probleme? In State? Costurile ar fi prea mari. Esti sigur ca nu ai nevoie de suport tehnic, instructaj? Banuiesc ca acesta nu-ti este oferit de catre vanzatoru din State... In concluzie, trebuie sa analizezi foarte atent toate aspectele, sa tragi linie si sa vezi care ar fi varianta optima.
Mult succes!!!

lilica

moholea: Cred ca este bine sa urmezi sfaturile lui Baciu, bazate pe experienta in domeniu. Daca ai adunat cu greu cele cateva mii de Euro, este bine sa fii atent cum ii cheltuiesti. Poti face o afacere foarte buna cu o statie totala second-hand, la un pret imbatabil, insa este bine sa fie din categoria celor cu service asigurat in Romania, sa ai suport tehnic, instructaj si posibilitati de verificare metrologica.

moholea