curiozitati

Creat de flori183, Sep 23, 2010, 12:01 AM

« precedentul - următorul »

flori183

salutare tuturor,sunt student in anul 2 la geodezie si as vrea sa ma ajutati cu cateva informatii: este o meserie banoasa?cat de greu se intemeiaza o firma de masuratori terestre?dupa cat timp se pot obtine diferitele categorii de autorizatie?sunt ceva metode de facut bani in acest domeniu chiar din timpul facultatii?
 astept sfaturi despre orice leagt de domeniul acesta,orice considerati voi ca ar trebui sa stie un student despre viitoarea lui meserie,multumesc! :hi:

Modificat de flori183 (22-09-2010 21:04:39)

dora3mira

Este o meserie grea, care necesita sa o faci cu pasiune.
Seriozitatea si atentia, stapanirea legislatiei si a cerintelor tehnice, rapiditatea de executie , comunicativitatea si profesionalismul in exprimarea problemelor aparute in cadrul unor lucrari, spiritul organizatoric, disponibilitatea de a lucra in conditii de stres - cand se cearta vecinii intre ei , in conditii de caldura excesiva vara si frig crancen - iarna, minutiozitate in prelucrarea pe calculator a masuratorilor - pana ajung in faza de dosar bun de depus spre avizare - uite cam ce ti-ar trebui inainte de a te interesa cam cat e de banoasa !
Satisfactia materiala va veni apoi - cat sa te poti bucura de fiecare data cand vei face destui bani pentru a-i investi repede in....aparatura de profil !
Dar .....bafta si bine ai venit pui ! :)

Mit

Spre deosebire de alte bresle care castiga mai bine decat topografii si carora le este necesar un pix si eventual un laptop (vezi notari, avocati, arhitecti, etc.), meseria de topograf presupune mult mai multe cheltuieli pt. inceput: softu licentiat pt. calcule topo si soft .CAD, statii totale, GPS, nivela, distomat, masina de teren etc.