Colaborari

Creat de lilica, Feb 17, 2007, 07:17 PM

« precedentul - următorul »

lilica

Propuneri de colaborare in domeniul topografiei

lilica

Firma specializata topo din Bucuresti cauta colaboratori studenti sau absolventi institute de profil pentru lucrari in domeniu. Cei interesati de angajare sau colaborare postati un mesaj!

gabi b

puteti da amanunte despre ce inseamna colaborarea?

lilica

Nu am amanunte deosebite - pentru detalii se ia legatura direct cu firma. Nu facem aici pe agentia de plasare forta de munca dar este in interesul nostru sa transmitem si astfel de informatii pentru colegii topografi.

djxhouse

ma intereseaza colaborarea.. poti sa-mi dai mai multe detalii?

astept un mesaj

inkyno

sunt student anul 4 doresc colaborare persoana autorizata categ D
si pentru lucrari (am aparatura necesara si experienta)
TEL 0729.008.691

caracshi

Sunt student anul 3. Doresc colaborare/angajare

Modificat de caracshi (13-08-2007 02:49:20)

Still

Echipa specializata solicita lucrari de:

- relevee, planuri de situatie pentru cladiri;
- ridicari topografice. Profile transversale si longitudinale;
- asistenta tehnica pe intreaga durata a constructiei( trasari si verificari ax, cote, etc)

Dispunem de staie totala,GPS, autoturism, si posibilitate de stampila(B si C sau D).
Se ofera comision genoros!

tel:0746061995
fax:0318164274

hanszi

Caut firma (topograf autorizat) din municipiul Brasov care a realizat o lucrare in judetul Covasna, comuna Bodoc, sat. Olteni, pentru lotizarea si trasarea parcelelor de padure pentru proprietari particulari. In cazul in care sunteti persoana care a efectuat masuratorile astept e-mail sau mesaj privat in vederea unei colaborari legat de aceasta lucrare.

TotalSurvey


cip_mancip

am statie totala, caut colaboratori

emsi_greaban

si pe mine ma intereaza o colaborare

dora3mira