Un sfat va rog

Creat de moromete, Aug 24, 2009, 09:25 PM

« precedentul - următorul »

moromete

Sunt student la Facultatea de Drept si am de realizat un referat despre incompatibilitati.
Mi-a placut domeniul cadastrului si am o speta:
Un functionar public care lucreaza la Serviciul Cadastru intr-o primarie si este si persoana autorizata in domeniu, poate executa lucrari, avand in vedere ca exista o incompatibilitate cu functia publica?
Si daca o face, apeland la semnatura si stampila altui autorizat, ce i se poate intampla?
Va multumesc si va astept cu opiniile dvs.

ancka

pai conform regulamentului in vigoare acel functionar public nu mai are cum sa fie si autorizat ( ma refer la cadastru)...
ca sa i se poata intampla ceva, banuiesc ca trebuie urmarit in adevaratul sens al cuvantului, si apoi sa i se poata intenta proces in instanta.
parerea mea.

moromete

Multumesc mult ancka, dar eu il regasesc pe functionarul public pe lista autorizatilor expusa la OCPI, de asta sunt contrariat.
In plus, nu stiu ce acte normative mai reglementeaza acum aceasta profesie, ca am sesizat o sumedenie si as vrea sa vad si sanctiunile pentru o astfel de persoana.

janvaljan


John Doe

Am o intrebare, rog cine poate sa ma lamureasca:
Din cate stiu eu, caroiajul se deseneaza pe marginea planselor sau ca fluturasi, cu distanta de 100mm intre doua marcaje consecutive, in cifre intregi functie de scara planului. Exista si ceva norme referitoare la desenarea caroiajului.
Am avut o discutie cu cineva care spunea ca nu, caroiajul pe PAD se pune numai ca fluturasi si patru caroiaje trebuie sa incadreze neaparat parcela cu care am eu treaba.
Intrebarea este: unde pot eu gasi ceva norme sau conventii referitoare la modalitatile de desenare a caroiajului? Sau practici folosite de diverse OCPI-uri si ce baza legala au.
Multumesc anticipat.

allcad


bad wolf

Sper sa gasesc cararea corecta !

John Doe