cotele de nivel

Creat de danutz1981, Iul 29, 2008, 07:31 PM

« precedentul - următorul »

danutz1981

salut,sunt incepator in ale utocadului, recent am fost pe teren si la planul de desenat trebuie sa introduc si cotele de nivel si mai apoi sa trasez curbele de nive, ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie, eventuale comenzi direct in autocad si nu numai? multumesc mult !!! :nod:  :hi:  :)

danutz1981

ms de raspuns, mai caut :) :hi:  :nod:   :razz:

goguletz

Incearca TopoLT sau Surfer.

Kaleh

Danut, in primul rind uita de "cotele de nivel". Doar dulgherii au diverse cote (pentru ei, distanta intre 2 chestii se cheama tot cota). Simplu, COTE!
Curbe face si autocadul (2000i), dar sunt slabute. Cauta o varianta de Surfer, se importa fisierul P,X,Y,Z si iti trinteste niste curbe de toata frumusetea. Trebuie sa te3 joci un pic cu el, pina stabilesti grosimile, culorile, etc., dar nu e greu. Mai e si varianta cu TopoLt, le face fara sa te mai dai cu capul de pereti, da' nu-i frumos sa furi si banuiesc ca sefii tai nu dau bani pe el...

danutz1981

multumesc mult la toata lumea pentru explicatii si ajutor :) hehe :"gogule, probleme mah? " ca sa ne descretim fruntile si sa citam din reclamele romanesti :P multumesc din nou  baieti !!! :)  :D  :razz:

M_Marck

Salut,
 Cine ma poate ajuta cu o informatie, referitor la diferenta de cota intre Marea Neagra si Marea Baltica ?

cioro

Zero Marea Baltica este mai sus cu 0.392m fata de zero Marea Neagra, dupa niste determinari facute in anul 1974

mihaic99

global mapper stie sa faca si el chestia asta. si le face chiar bine, le poti exporta cam in orice format vector doresti.

Arcturus

Salut!Am si eu o intrebare...acum 2 ani faceam curbe de nivel in AutoCad 2000i insa de atunci am uitat cem se fac cu acest program.Ma poate ajuta careva?Merci!

kod

faceai "curbe de nivel in AutoCAD 2000i" ?  :uimit:

Arcturus