ce autorizatie au editurile de a realiza harti

Creat de noiembrie13, Noi 18, 2011, 01:01 PM

« precedentul - următorul »

noiembrie13

va rog, cine stie sa ma "lumineze" si pe mine!!
sunt curios cei care fac "harti" - mai mult sau mai putin harti - de la cele din librarii (care sunt mai "serioase" - si cred ca au cartografi, etc) si pana la cele din diverse pliante (in special acestea!!) ...au autorizati ancpi cu cat A cel putin sau contracte de prestare servicii cu acestia?!...
....sau pt niste "harti" mai simple de pus pe afise/pliante/etc....se merge fara nici o autorizare si pot fi facute de oricine se descurca la pc..??

bad wolf

Sper sa gasesc cararea corecta !

John Doe

Este o diferenta intre "publicitate imobiliara" si "uz public". Nu chiar totul se supune autorizarii, nu sunt produse medicale.


bad wolf

Sper sa gasesc cararea corecta !

autorizat

va rog, cine stie sa ma "lumineze" si pe mine!!
sunt curios cei care fac "harti" - mai mult sau mai putin harti - de la cele din librarii (care sunt mai "serioase" - si cred ca au cartografi, etc) si pana la cele din diverse pliante (in special acestea!!) ...au autorizati ancpi cu cat A cel putin sau contracte de prestare servicii cu acestia?!...
....sau pt niste "harti" mai simple de pus pe afise/pliante/etc....se merge fara nici o autorizare si pot fi facute de oricine se descurca la pc..??

     Citeste Ordin 108/2010  al Directorului General al ANCPI art.9/d

Modificat de autorizat (20-11-2011 15:42:44)

John Doe

Da stim, dar acolo e cam confuzie: numai lucrarile avizate sunt de specialitate, si se supun avizarii numai cele de specialitate. Deci daca nu s-a cerut avizul ANCPI (in speta asta) nu se numeste lucrare de specialitate si nu se supune avizarii. Dar poate fi comercializata.

noiembrie13