Caut de munca

Creat de TonyBad, Sep 23, 2007, 06:59 PM

« precedentul - următorul »

TonyBad

Acest Mesaj a fost Sters


581/436px 26.3KB

Modificat de TonyBad (24-03-2008 22:56:27)

b45kal

Calesu Traian stundent an5 facultatea de consctructii bucuresti sectia cadastru doresc un job in cadastru cine are oferte sa-mi trimitga raspuns pe mail : E-mail

cip_mancip

am o statie totala, care nu are aparat si are de masurat sa ma contacteze.......... bucuresti, ilfov

comanosaurus

Absolvent 2008 al Facultatii de Hidrotehnica Specializarea Geodezie caut loc de munca.Disponibilitate deplasare in interes de servici.Astept raspunsuri.

Kaleh

cauta-ma! Chiar am nevoie de 2 ajutoare. NU FAC CARTI FUNCIARE!

JONNY_CAD

buna , sunt student la cadStru ,ID, cu posibilitatea achizitionarii aparaturii , 15000 e , dOresc colaborare , cu pers cu experienta in DOmeniu , autorizata , sau pers fizica cu experienta . 0747 960 848  DAN  , CLUJ NAPOCA

Radu N

Absolvent utcb-geodezie-geodezie caut loc de munca

george_bv

Inginer topograf caut loc de munca/colaborare; sunt dispus pentru orice locatie.
Am experienta in lucrari de cadastru, trasari si lucrari de topografie inginereasca; cunosc Leica, South, Nikon, Sokkia. Pentru cei interesati 0724581321, va rog seriozitate

Modificat de george_bv (24-06-2009 00:05:51)

overlinex

Cine imi trage in stereo 70 ridicarile de la un podet si imi depune documentatie la cadastru pentru obtinerea autorizatie de construire pentru un podet pe DN13 in Hoghiz judetul Brasov

overlinex

Mai am o lucrare de consolidare  la Saschiz judetul Mures pe DN13 km 98+800-98+950 la fel ca si mai sus.Pentru cei interesati un mail. Rog Seriozitate

overlinex

Inca o consolidare la Praid judetul Harghita pe DN13B km6+800-6+900, trebuie trasa in sistem stereo 70 si depusa la cadastru pentru obtinerea autorizatie de construire. Astept mail

overlinex