caut colaborare sau loc de munca in bucuresti

Creat de oanna, Ian 28, 2010, 02:36 AM

« precedentul - următorul »

oanna

As dorii o colaborare cu o firma de cadastru din bucuresti. Mentionez ca dispun de statie totala

sorindumitrescu

sunt student in anul 4 la utcb bucuresti,facultatea de geodezie,situatie scolara buna,ceva experienta in domeniul gis si topografie inginereasca imi caut de lucru in domeniu.la vara
iulie 2010 o sa sustin licenta,si doresc un servici stabil,care poata sa inceapa de pe acum.as vrea sa lucrez in bucuresti(unde posed locuinta),dar nu as refuza ploiestiul sau buzaul,fiind originar din mizil(prahova)
multumesc pentru atentie

cu stima,sorin dumitrescu tel 0762667067

Ecologistul

Buna ziua.

Sunt student la Facultatea de Geografie, anul 2 master Evaluarea Integrata a Starii Mediului (protectia mediului) si imi caut de lucru. Cunosc legislatia din domeniul protectiei mediului, evaluari de impact asupra mediului, ISO 14001, GIS nivel mediu, lb engleza, franceza, posed permis categ. B.
Mentionez ca am participat ca voluntar in cadrul ONG-ului CCMESI, la diverse proiecte de mediu.
Problema, in aceasta perioada de criza, este cerinta tot mai mare a angajatorilor pentru oameni cu multa experienta, capitol la care eu abia imi deschid calea, ca proaspat absolvent.
Oare vointa si entuziasmul nuni novice nu sunt de ajuns?

Ma puteti contacta la adresa de mail : E-mail

Mai multe detalii despre activitatea mea pe : http://proiectulbucuresti-calitateamediului.blogspot.com/" target="_blank">http://proiectulbucuresti-calitateamedi ... gspot.com/   
 :)


Ecologistul

Daca nici experienta, nici pregatirea profesionala, nici abilitatile tehnice nu sunt de ajuns sa ma angajez, atunci ce imi trebuie sa reusesc ?
Imi propui sa emigrez, sa-mi schimb tara? Uite ca eu nu vreau sa plec din Romania. M-am saturat sa tot primesc acelasi mesaj de fiecare data.
De parca as gasi covrigul in coada căţelei unde in Occident...... :(