Documenta 539 ie - Urm 259 rirea comport 259 rii constr n timp

Creat de Tudor88, Apr 07, 2012, 08:57 PM

« precedentul - următorul »

Tudor88

Salut tuturor,
Sunt nou venit pe forum și sper că o să aveți puțin mai multă răbdare cu mine.
În speranța de a nu deschide un topic despre care s-a mai discutat am petrecut puțin timp pe forum prin mai multe threaduri.Dacă mă inșel vă rog să mă scuzați și să mă redirecționați spre topicul corespunzător.

Sunt student în anul IV la M.T.C și a venit timpul licenței.Ca temă am ales ,,Urmărirea comportării în timp a unei construcții",mai precis a unui baraj în dublu arc.Am străbătut tot orașul în scopul găsirii unor cărți/manuale cu informații utile pentru această temă însa cu puțin succes.Toate cărtile pe care le-am găsit prezintă întreg capitolul despre urmăriri în aproximativ 15 pg. și mai în toate la fel.Având în vedere faptul ca partea teoretică a licenței trebuie sa fie minim 60 pg. aș avea nevoie de puțin ajutor în a strange informații utile pentru tema menționată.Cărițile sugerate de dl. profesor și îndrumător de licență sunt  de următorii autori: Gheorge Nistor,Mircea Neamțu,Constantin Coșarcă.Daca cineva are o carte despre urmăriri de la aceștia si binevoieșțe să mă ajute cu niște scanări sunt convins că mi-ar fi de folos.Aș aprecia foarte mult un link spre un pdf în care este tratat subiectul urmăririlor mai detaliat sau orice altă susrsă cu informații utile pe această temă.

Am găsit pană acum pe forum acest subiect  http://topograf.3xforum.ro/post/1691/1/urmarirea_comportarii_constructiilor/" target="_blank">http://topograf.3xforum.ro/post/1691/1/ ... ructiilor/ în care sunt niste linkuri foarte bune cât și ,,Manualul inginerului geodez".Orice alte informații sunt binevenite și apreciate.
Mulțumesc pentru timpul acordat.

Mit

vezi

Aspecte privind studiul tasarilor si neuniformitatii acestora
la sala polivalenta din Municipiul Craiova
Constantin Musat, Carmen Grecea de la UP Timisoara.