Viitorul topografiei exista are unul

Creat de cosmingccc, Oct 26, 2011, 05:29 PM

« precedentul - următorul »

cosmingccc

Salut!
Sunt un strain cu aceasta meserie, tot ce stiu este dedus in mod logic, ca sa nu ofensez pe cineva care chiar se pricepe..

Am o intrebare, dar mai inainte cred ca e nevoie sa spun ca sunt elev clasa a XII-a mate-info, acum.. intrebarea "Ce viitor are topografia, se merita sa merg la geodezie? in 5 ani.. cum vor arata lucrurile in domeniu?" intrebarea asta vine ca urmare a unei temeri, imi e teama ca pot termina ceva ce nu se mai foloseste, am nevoie de un loc de munca imediat dupa facultate si chiar in timpul facultatii, geodezia permite asta?

O discutie de-a mea cu cineva despre vanzari, mi-a adus o convingere, ca nu traiesc eu timnpul necesar ca lumea sa nu mai vanda, deci un marketing are viitor, ca sa intelegeti la ce ma refer cand cer o parere despre viitorul topografiei, aici nu apar sateliti, software si gageturi care ar putea lua locul omului?

John Doe

Nu ofensezi pe nimeni.
Intr-un fel sau altul, intrebarea asta s-a mai pus pe forum; eu cel putin am raspuns la fel: daca vrei doar sa urmezi ceva SIGUR, atunci gândeste-te care sunt ocupatiile prezente mereu, istoric vorbind: fa-te popa, militar, politician, doctor...
Daca iti place geometria, pui pasiune in ceea ce faci, ai nervii tari si esti dispus sa muncesti mult si uneori fara bani, atunci fa-te topograf.... n-o sa ai bani niciodata, dar o sa te distrezi de minune.
Daca vrei sa muncesti si in timpul facultatii, nu vad cine te opreste... daca vrei sa muncesti când si unde vrei tu, mai gândeste-te... sau fa-te patron...
Meseria cea mai frumoasa este aceea care iti place s-o faci, indiferent care ar fi ea.

Modificat de John Doe (26-10-2011 16:33:53)

adrianc

Se spune ca este a doua meserie ca vechime din lume (dupa cea de cocota). Daca a rezistat atatia ani, cred ca va mai rezista multi si de acum inainte.