programe de compenasre

Creat de klu_naravas, Feb 19, 2008, 10:07 PM

« precedentul - următorul »

klu_naravas

in afara de Toposys v5.0 care ar costa in jur de 450 eruo cu tva,as dori daca mai stie careva alte programe de genul asta si la ce preturi.
evident ca m-ar interesa ceva mai ieftin.

multumesc.

klu_naravas

a

Modificat de klu_naravas (06-06-2009 23:43:26)

george75m

m-ar interesa un program de compensare cat mai "transparent", adica rezultatele intermediare sa fie vizibile; sunt student si vreau sa inteleg cum lucreaza programul.
nu gasesc o varianta pentru invatare (sau demo) a carlson survey, survnet sau terramodel,  poate ma ajuta cineva. multumesc.

moholea

Pt George75
Modul de calcul al compensarilor se face la scoala. Eu sunt in anu 1 si am facut deja. Gasesti in cartile de topo..n-ai primit ceva bibliografie?

mar

Pentru doru2

Ce este compensarea Least Squares?

cioro

Doru da si tu un link cu download-ul de la starnet sau macar zi-ne firma producatoare ca sunt 1 mil de rezultate in google.

goguletz

Salutare tuturor.

Observ ca nu s-a mai postat aici de mult timp, dar am s-o fac oricum.

In acest moment lucrez la un asemenea program, care sa faca tot felul de operatii de compensare, diferite calcule legate de topografie/geodezie, anumite operatii pe parte de CAD, etc.

M-am exprimat oarecum eronat mai sus, atunci cand i-am zis program. Acesta este un site care prelucreaza date ONLINE. Dar nu face numai asta.

Ceea ce am observat si eu la multe programe de compensare, este faptul ca nu au rubrici clare unde sunt specificate modul de completare a datelor, detalii legate de program, etc.

In cadrul acestui site, fiecare "program", cuprinde 3 sectiuni: DESCRIERE / EXEMPLU / PROGRAM.

Fiecare dintre aceste "programe" (scripturi PHP) au atat o descriere a metodei de calcul utilizate (toate relatiile sunt la vedere - nu se ascunde nimic), cat si o descriere a programului.

Fara prea multe alte cuvinte, eu spun doar atat: