Autocad

Creat de Petrovici, Oct 04, 2011, 11:26 PM

« precedentul - următorul »

Petrovici

Buna ziua.

Sunt si eu student si profesorul ne-a zis sa facem rost de un "autocad cu rastel" daca ma poate ajuta cinev cu un link as fi foarte multumit. Si caut si un calculator cu dublu afisaj care sa aibe sinus,cosinus si alea pe el. Unul bun daca stiti vreun site deoarece la mine in oras nu am gasit >.<

John Doe

Tare.
Nu e RASTEL, e vorba de RASTER. Daca imi poti demonstra ca stii macar ce e aia, iti trimit eu.
Calculatoare cu dublu afisaj poti sa tot cauti, normal ca n-ai gasit daca asa ai intrebat. Incearca sa cauti unul pe care scrie SCIENTIFIC, ar trebui sa aiba functiile trigonometrice si alea.

Mit

Am si eu calculator dar n-are de-"alea" pe el.   :rotfl:

bad wolf

De ce va suparati ? Asta e nivelul de predare invatare , la acest moment , in universitatile noastre .
Sper sa gasesc cararea corecta !

adrianc

Dar, din ce oras esti?
Poti sa-i spui profesorului sa va dea facultatea comturi de email pe domeniul universitatii, ca sa va puteti downloada autocadul cu licenta educationala.
La muncă! nu la întins mâna.

Petrovici

John Doe- Nu stiu ce e aia abia am inceput scoala, insa profesorul ne-a zis sa facem rost dac putem, deoarece o sa il folosim mai tarziu. Si daca am retinut bine autocad e programul cu care rulam hartile.

Mit- Pana la urma am gasit calculator si are de "alea" pe el :P

bad wolf- E o postliceala insa e mai bun decat o universitate sau facultate pentru ca iesim cu autorizatie D daca am inteles bine.

adrianc- Cluj-Napoca si nu cred ca "facultatea aka postliceala" noastra are asa ceva daca ne-au intrebat daca putem face rost o.o

bad wolf

Sper sa gasesc cararea corecta !

adrianc