A C 453 2001 pt rauri aparari regularizari diguri

Creat de yaxkuk, Apr 20, 2010, 11:02 PM

« precedentul - următorul »

yaxkuk

salut am o problema, lucrez la o firma de proiectare (profil ape) si au proiectat un dig pe marginea unui rau X si acum am primit hartie de la Apele Romane sa facem o documentati pt A.C....ok
partea la care m am impotmolit e ca digu proiectat pica pe pamantul oamenilor ci nu al apelor sau a primariei..
intrebare:
- cum rezolv cu pamantul oamenilor
- ce suprafata sa pun la plata




va multumesc  pt atentie si dak puteti sa ma ajutati raman dator.....




P.S. sunt cam incepator nu ma luati repede :)

advex

yaxkuk:
NU este cazul sa te sperii repede, desi esti incepator trebuie sa stii ca la orice problema exista cel putin o solutie.
Asa cum topografii nu stiu sa proiecteze un dig, nici cei de la firmele de proiectare nu se pricep la documentatii topografice pentru AC.
O precizare importanta: esti topograf sau proiectant?
Enuntul tau este general si fara detalii privind acest proiect ma indoiesc ca se aventureaza cineva sa raspunda la intrebarea "Ce suprafata sa pun la plata?"
Totul depinde de planul parcelar, de dispunerea loturilor, de numarul de dezmembrari, de suprafata ocupata de dig, de suprafata de protectie aferenta, de caile de acces din zona, de modul prin care se transfera terenul din proprietatea localnicilor etc

Modificat de advex (20-04-2010 22:21:06)

Mit

Posibil sa faca obiectul unei exproprieri pt. cauza de utilitate publica.
In primul rand trebuie IDENTIFICATE exact parcelele afectate de aceasta constructie. Banuiesc, ca trebuie luata in calcul si zona de protectie a digului...

Spor la indiguiri.  :hi:

yaxkuk

da sunt topograf la firma de proiectare. Cu suprafata am revolvat pun suprafata studiata adik ce am masurat,