Nerespectare autorizatie construire

Creat de gabistef, Ian 27, 2010, 11:27 AM

« precedentul - următorul »

gabistef

Buna Ziua.
Ce e de facut cand proprietarul nu isi respecta autoriz.de construire si vrea sa isi faca intabulare de constructie?
In sensul ca are autorizatia de constr.pe 86mp si in realitate are vreo 130mp supraf.constr.la sol si nici nu prea sunt respectate releveele proiect ale arhitectului.
Intrebarea e cum depun eu o astfel de lucrare?
Eu as vrea sa merg pe realitatea din teren dar mai mult ca sigur o sa imi dea completare la oficiu.
Astept raspuns daca v-ati intalnit cu o astfel de situatie.Multumesc
P.S.: Lucrarea este pe Bucuresti.

dora3mira

Proprietarul va fi nevoit sa intre in legalitate , reluind procesul de obtinere CU, AC si un PV de incheiere lucrari.
Pana atunci, poti figura pe PAD constructia reala - cu mentiunea ca nu face obiectul intabularii si debifind "are acte" in CP.
Vei avea de facut apoi o ridicare topo - cand clientul se va hotari sa intre in legalitate...pentru a-si putea reface proiectantul documentatia de intrare in legalitate.
E un proces de lunga durata si cheltuielile vor fi pe masura ilegalitatii de a construi altfel decat au fost solicitate initial avizele !

bad wolf

Sper sa gasesc cararea corecta !

dora3mira

Sunt convinsa ca cei de la primarie cand vin la receptia finala cauta in primul rand ce NU s-a respectat din AC...
Si cred ca aceasta lucrare poate sa fie facuta in modul arat mai sus.
Pana la intrarea in legalitate - proprietarul nu va putea sa beneficieze de un imprumut bancar decat pe suprafata de teren , NU si pentru constructie.
In plus, la prezentarea actelor la biroul de Urbanism i se va pune in vedere sa urmeze traseul intrarii in legalitate.
In nici un caz - NU ACCEPTA - sa intabulezi constructia pe forma si dimensiunile din CU si AC.
Situatia din teren trebuie sa ajunga si in acte in mod legal.

djxhouse

Si daca primaria ii emite actul de proces verbal de predare primire a lucrarii?