Ajutor topograf

Creat de Vikroom, Iun 05, 2009, 02:48 AM

« precedentul - următorul »

Vikroom

Am si eu cateva intrebari, pentru cine e dispus sa imi raspunda. Sunt student la Facultatea de Geologie si Geofizica, unde am facut si topografie.
As vrea sa lucrez ca ajutor topograf. Credeti ca am vreo sansa sa gasesc? Avand in vedere ca nu am experienta. Sunt dispus sa invat si sa ajut cum pot eu. Si alta intrebare, cu ce se ocupa exact un ajutor topograf. Va multumesc

ace

Pai ca ajutor topograf poti tine jalonul cu prisma cand se fac citiri,bati picheti si "statii",calezi aparatul,acum depinde in ce domeniu al topografiei lucrezi.

topograful linistit

De ce nu cauti o firma de Geologie si Geofizica sa lucri la ei? Macar esti in specialitatea pt. care te pregatesti.

Sau, urmeaza cursurile fac. de Cadastru sau Geodezie... NU?

Dar cred ca tu vrei ca in baza a 1 semestru de topografie sa obtii si o stampiluta.
 :nebun:

John Doe

Hai ca n-a luat painea de la gura nimanui, a intrebat.

Ca ajutor de topograf, vei face muncile cu care n-au chef sa se ocupe ceilalti. Cu cat te vei dovedi mai util, vei fi folosit mai mult. Daca chiar vrei sa muncesti, te poti uita pe site-ul ANCPI care sunt autorizatii din orasul tau, si ia-i la rand la telefoane si intreaba-i daca nu au nevoie de un ajutor.

Vikroom

Multumesc mult pentru informatii. Nu vreau nici o stampila, vreau doar sa lucrez. Ideea e ca termin anul scolar si vreau sa ma angajez pt ca nu mai fac fata cu chiria in Bucuresti iar in geologie e prea devreme dupa un an sa ma angajez. Daca tot am facut topografie ma gandeam ca poate gasesc un loc de ajutor topograf decat sa vand hamburgheri la McDonalts. Oricat de "sclav"ar suna mi se pare o munca cinstita si macar mai invat si cate ceva. Vroiam sa stiu daca as avea sanse avand in vedere ca nu am lucrat in domeniu.

ancka

pai sanse ai sa gasesti, insa sa nu te miri cand o sa ti se ofere un salariu mai mic decat cel de la mcdonald's...

ace


Vikroom