registrul de evidenta a lucrarilor

Creat de Hakan, Ian 22, 2011, 02:49 AM

« precedentul - următorul »

dora3mira

Pentru Hakan
Fiecare firma are deschis la OCPI un folder cu lucrarile proprii asemenea PFA-urilor.
Cand este solicitata lista de lucrari , PFA prezinta lista cu lucrarile proprii , stampilate si efectuate in nume propriu, firmele prezentand lista de lucrari cu numele fiecarei PFA in dreptul lucrarilor de care a raspuns - lucru explicat foarte limpede in O 107 si anexe.
Exemplu : PFA Popescu Nicu este angajat la firma SC TOPO SRL
PFA Popescu Nicu va avea lista proprie - cu lucrarile numerotate de la 1 la n pe anul 2010
firma SC TOPO SRL - va avea lista de lucrari proprie , lucrari in dreptul carora va fi trecuta fiecare PFA care le-a intocmit ( astfel, PFA Popescu Nicu va aparea si aici la rubrica Observatii , alaturi de ceilalti colegi PFA angajati ai aceleiasi firme - insa numai in dreptul lucrarilor de care a raspuns in mod direct )

Hakan

Pt dora3mira:
Eu exact asa am facut, stiind regulamentul, dar cum am scris mai sus, mi s-a spus
ca ocpi ne cheama doar pe noi PFA (nu firme autorizate) si registrul trebuie sa contina toate lucrarile facute de mine si pe PFA si pe firma.Deci sa nu ma duc cu registrul firmei.

Marian

Eu sunt PFA fara sa lucrez in nume propriu ci pt firma mea. A trebuit sa duc lucrarile firmei.

Hakan

Corect Marian.
Acum m-am intors.
Am pus registrul meu si am continut cu registrul de la firma(dar fiind considerat al meu) pe care firma nu apare de loc decat la observatii, si culmea a zis ca e bine.

geocode111

Salut,
Am si eu o lucrare mai complicata in judetul Timis. Obiectul lucrarii confrom Contractului de prestari servicii este: Inscrierea in CF a terenului si constructiilor eferente Hergheliei Izvin.
La solicitarea documentelor ca stau la baza inscrierii in CF a terenului si constructiilor Directia Silvica Timis mi-a pus la dispozitie o Ordonanta de Urgenta prin care a preluat Herghelia cu suprafata de teren de 904 Ha de la o societate ce s-a desfiintat.
In urma unui Protocol de predare-primire a obiectivului incheiat ulterior Ordonantei de Urgenta s-a regasit alta suprafata de teren  si anume 855 Ha, iar dupa ce am efectuat masuratori la fata locului pe limtele indicate de reprezentantii Directiei Silvice am regasit o suprafata mai mica cu aprox. 9 Ha.
Directia Silvica mi-a mai pus la dispozitie trei extrase CF pentru amplasamentul in cauza care insumate dau o suprafata de 1026 Ha.
Asadar m-am trezit cu trei suprafete din acte diferite si o suprafata din masuratori mult mai mica.
Va rog mult, daca aveti careva vreo idee ce gen de documentatie ar trebui sa depun la BCPI Timisoara pentru aceasta situatie.
Multumesc anticipat.

John Doe

Suprafetele astea ar trebui sa fie si descrise cumva, intr-un mod care sa permita identificarea lor. Nu pot fi doar niste cifre aruncate pe hartie. Incearca sa vezi cum s-a ajuns la cifra din ordonanta si la cea din extrase si in functie de concluzii poti hotarâ ce e de facut mai departe.
Sau, mai simplu: faci o dezmembrare a suprafetelor din cartea funciara ca sa pici pe cifra din ordonanta.

Modificat de John Doe (25-01-2011 19:35:29)

Trinity

Cred sigur ca sunteti pe extravilan . Ce zici sa nu mai cauti carti funciare si sa vezi ce este cu legea 18 si aplicarea ei?  in extravilan se merge pe cadastrale - intabuleaza-le , reambuleaza zona  . Nu ai treaba cu cartile funciare vechi, sigur la asta te-ai referit cand ai 1000 ha intr-un Cf  .

Marian

Nu stiu cum e in jud. Timis la OCPI. De regula se obtine mai intii "Certificatul de atestare a dreptului de proprietate....." conform HG 834 si pe urma se poate intabula. Stiu ca am facut cindva in jud Calarasi asemenea documentatii, insa nu s-a dus la bun sfirsit pt ca intre timp hergheliile au trecut de la un minister la altul si asa mai incolo. Dar INTABULAREA nu s-a putut face din cauza lipsei Certificatului de atestare....

dora3mira

#23
Citat din: geocode111Salut,
Am si eu o lucrare mai complicata in judetul Timis. Obiectul lucrarii confrom Contractului de prestari servicii este: Inscrierea in CF a terenului si constructiilor eferente Hergheliei Izvin.
La solicitarea documentelor ca stau la baza inscrierii in CF a terenului si constructiilor Directia Silvica Timis mi-a pus la dispozitie o Ordonanta de Urgenta prin care a preluat Herghelia cu suprafata de teren de 904 Ha de la o societate ce s-a desfiintat.
In urma unui Protocol de predare-primire a obiectivului incheiat ulterior Ordonantei de Urgenta s-a regasit alta suprafata de teren  si anume 855 Ha, iar dupa ce am efectuat masuratori la fata locului pe limtele indicate de reprezentantii Directiei Silvice am regasit o suprafata mai mica cu aprox. 9 Ha.
Directia Silvica mi-a mai pus la dispozitie trei extrase CF pentru amplasamentul in cauza care insumate dau o suprafata de 1026 Ha.
Asadar m-am trezit cu trei suprafete din acte diferite si o suprafata din masuratori mult mai mica.
Va rog mult, daca aveti careva vreo idee ce gen de documentatie ar trebui sa depun la BCPI Timisoara pentru aceasta situatie.
Multumesc anticipat.

Sa recapitulam : Aveti de inscris in Cf - terenul si constructiile. Ok. In acest caz...la ce anume fac referinta cele trei extrase de CF date de Directia Silvica??? Se pare ca deja exista CF !!!!! Si nu una....ci trei ????? Poate se doreste materializarea limitelor - in baza CF-urilor existente....de fapt ?!
Ceva e in plus sau lipseste in povestea asta. Puteti reveni cu amanunte?

irina_4u

trebuiesc consultate planurile atat cel de CF cat si cel cadastral.

dora3mira


                  
Hakan a scris:

Pt dora3mira:
Eu exact asa am facut, stiind regulamentul, dar cum am scris mai sus, mi s-a spus
ca ocpi ne cheama doar pe noi PFA (nu firme autorizate) si registrul trebuie sa contina toate lucrarile facute de mine si pe PFA si pe firma.Deci sa nu ma duc cu registrul firmei.


Fiti putin diplomat si procedati astfel : printati O108, subliniati cu un evidentiator pasajele ce fac referinta la problema discutata apoi mergeti cu registrele de lucrari la OCPI si solicitati un sfat - o fi bine, nu o fi bine ? Dar cu tact, caci e de inteles ca inspectorii nu au timp fizic sa mai si studieze legislatia - la cat de putini au ramas dupa ultimele restructurari si la cat de mare este volumul de munca ce li se cere...
Atentie - Tabelul cu lucrari are conform acestui ordin o alta asezare a coloanelor si cerinte usor diferite de ceea ce era cerut in forma veche !


_______________________________________
Masoara cu grija, studiaza actele ca un avocat cusurgiu, pretinde onorariul ce reflecta corect munca prestata si ...nu spune nimic de rau despre colegii de breasla !


               

Mos Ion


                  Am auzit ca registrul de evidenta a lucrarilor se va trimite de OCPI la finante in vederea controalelor ce vor urma la autorizati, stie cineva ceva concret?


               

John Doe


                  Eu n-am auzit... de unde stii?


               

adrianmonea


                  nici u nu am auzit, cert e ca registrele au fost verificate de catre inspectori si sau intocmit procese verbale, oricum de acum inaintre trebuie sa avem mai multa grija si sa luam in serios meseria, cred ca e un semnal


               

AlexGIS


                  
Mos Ion a scris:

Am auzit ca registrul de evidenta a lucrarilor se va trimite de OCPI la finante in vederea controalelor ce vor urma la autorizati, stie cineva ceva concret?

Zvonuri bazate pe temerile unora.


_______________________________________
http://gistrict.com/wp/simcad/" target="_blank">Descarcă aplicația SIMCAD
Sistem de Management Integrat al Lucrărilor de Cadastru și Topografie
Tofan Alexandru tel: 0742-883-676
https://www.facebook.com/groups/topogeocad/" target="_blank">Grupul FB topografie - geodezie - cadastru