De unde cumparam aparatura

Creat de betanet, Mar 12, 2014, 10:42 PM

« precedentul - următorul »

betanet

Vreau sa se inteleaga de la inceput ca nu fac reclama sau antireclama pe acest forum. Vreau doar sa spun ce mi s-a intamplat si daca mai sunt si altii poate aflam acum. Acum 3 ani am cumparat de la NB TRAD un aparat Stonex S9. Totul bine si frumos pana cand aparatul s-a defectat, mai exact s-a blocat memoria.

   Duc aparatul la reparat cu memoria blocata. La selftest toate modulele ok. Dupa O LUNA se hotaraste domnul patron ca imi trebuie powerboard. Ca sa il iau de acolo NEREPARAT imi cere 310 lei constatare, iar modulul de GSM nu mai functioneaza :uimit: Duc aparatul la Syscad, se deblocheaza memoria in 2 minute, nu necesita inlocuire de powerboard, dar trebuie inlocuit modemul GSM. Ce oare s-o fi intamplat?  :uimit:

Concluzia:
"NBTRAD" cel mai mare tepar de pe piata din Romania. Nu are habar sa repare un aparat Stonex si mai si inlocuieste din componente cu altele stricate (ca sa mai faca un ban).

Mit

Stimate domn, cand ai cumparat ieftin mai ai si pretentii ?
Am toate sculele second hand Leica dar n-am intalnit inca probleme ca ale tale.
Eu unul, nu te compatimesc, cu toate ca-ti inteleg durerea.
Sigur vor mai fi multi cu probleme asemanatoare, sau poate-i doar inceputul...

betanet

Imi pare rau ca nu ai inteles ce am vrut sa spun. Problema mea nu este cu sculele ieftine, ci cu service-ul asigurat de NB TRADE. Adica daca tot cumparam ieftin, macar sa cumparam de acolo unde se asigura un service post garantie profesional si nu unde in service ti se schimba piesele bune.

Mit

Tu nu ai inteles.
Tocmai serviceul de rahat se vede in pretul mic al sculelor.
Citeste si alte topicuri pe tema serviceurilor si-ai sa te convingi.
Problema ca a ta s-a mai discutat pe forum.  :hi:

John Doe

Da, s-a mai discutat pe forum si din câte imi amintesc aproape ca s-au injurat public unii cu altii, ceea ce nu e deloc interesant. Ar fi util sa aflam ce-a patit unul sau altul ca sa nu patim si noi la fel, dar daca ascultam doar una din pareri nu e corect, daca o ascultam si pe cealalta totul va degenera in insulte si alte chestii, care se fac in particular sau in instanta.
Nu stiu inca cum ar fi mai bine, dar in mod cert primul care sare calul va fi banat fara avertisment. Asta fiindca moderatorii nu pot stabili cine are dreptate sau nu, dar pot modera discutiile.

betanet

Tocmai la asta nu vreau sa se ajunga. Spun ce mi s-a intamplat pentru ca altii sa poata alege mai usor. Nu de asta postam aici?
In general pretul sculelor nu cred ca arata si valoarea oamenilor care le vand. Cum explici faptul ca un service iti spune ca ai placa de baza stricata, iti schimba niste componente bune si apoi iti cere 310 lei constatare, iar altul, mergand cu acelasi aparat, rezolva problema (deblocarea memoriei) in doua minute si iti spune ca nu te costa nimic? Nu fac niciun fel de reclama, nu am nimic de castigat, vreau doar ca posesorii de aparatura de orice fel sa stie ce se intampla pe la unii si pe la altii, ca sa nu pateasca ce am patit eu.

betanet

#6
Citat din: MitTu nu ai inteles.
Tocmai serviceul de rahat se vede in pretul mic al sculelor.
Citeste si alte topicuri pe tema serviceurilor si-ai sa te convingi.
Problema ca a ta s-a mai discutat pe forum.  :hi:

Poti sa imi spui te rog unde s-a mai discutat? Pentru ca nu am gasit si as fi curios.

John Doe

De exemplu: http://www.topograf.3xforum.ro/post/4474/1/Feed-back_achizitionare_aparatura_/" target="_blank">http://www.topograf.3xforum.ro/post/447 ... paratura_/

In topic mai este un link, uita-te si acolo. SI a mai existat o discutie mai nasoala, probabil a fost stearsa. Sau n-am eu inspiratie acum la cuvintele-cheie de cautare.

Mit

Alt exemplu: http://topograf.3xforum.ro/post/5916/1/GPS_baza-rover_pret_promotional/" target="_blank">http://topograf.3xforum.ro/post/5916/1/ ... omotional/

unde @Ionica34, si el de la o firma de scule spunea corect:

"La ora actuala, diferenta intre echipamentele South, Stonex, CHC, etc este data de ce-ti ofera dealer-ul :
- garantie
-service in Romania
- instruire la sediul tau sau al lui
- suport tehnic prin telefon sau/si e-mail
- inlocuire in caz de defectiune pe perioada repararii
La asta ar trebuii sa te uiti. Diferentele intre ei sunt de 50-200 euro maxim, dar ia in considerare toate aspectele legate de suportul after sales."

danutza

Asa e. Trebuia sa te interesezi de facilitatile astea inainte de a cumpara. Acum, macar invatam si noi din patania ta. La protectia consumatorului ai fost? Acolo ar trebui sa prezinti PV de predare-primire in/din service.

nbtrad93

#10
Citat din: betanetVreau sa se inteleaga de la inceput ca nu fac reclama sau antireclama pe acest forum. Vreau doar sa spun ce mi s-a intamplat si daca mai sunt si altii poate aflam acum. Acum 3 ani am cumparat de la NB TRAD un aparat Stonex S9. Totul bine si frumos pana cand aparatul s-a defectat, mai exact s-a blocat memoria.

   Duc aparatul la reparat cu memoria blocata. La selftest toate modulele ok. Dupa O LUNA se hotaraste domnul patron ca imi trebuie powerboard. Ca sa il iau de acolo NEREPARAT imi cere 310 lei constatare, iar modulul de GSM nu mai functioneaza :uimit: Duc aparatul la Syscad, se deblocheaza memoria in 2 minute, nu necesita inlocuire de powerboard, dar trebuie inlocuit modemul GSM. Ce oare s-o fi intamplat?  :uimit:

Concluzia:
"NBTRAD" cel mai mare tepar de pe piata din Romania. Nu are habar sa repare un aparat Stonex si mai si inlocuieste din componente cu altele stricate (ca sa mai faca un ban).

Trecând peste faptul că nu există nici un produs în lume fără să aibă și dezamăgiți, trebuie să știți că toate macrocomponentele aparatelor pe care le comercializăm au seriile notate în acte oficiale. Așa că înlocuirile pe care le acuzați pot fi verificate. Inclusiv componentele radio – cele care fac obiectul unei legislații speciale în Uniunea Europeană, acestea fiind riguros declarate autoritaților de către producători. Dumneavoastră ați avut ghinionul să vi se defecteze un aparat care nu mai este de mult timp în garanție. În momentul în care v-am comunicat prețul componentei defecte d-voastra v-ați supărat inutil pe noi. Vă înțelegem, dar din păcate acestea sunt regulile pieței, pe care trebuie să le respectăm cu toții.
 Mai rău este faptul că, în supărarea Dvs., ați apelat la o firmă ai cărei angajați v-au sugerat practici șarlatanești. Dacă urmăriți aflarea adevărului, și nu pur și simplu denigrarea noastră sau a unui produs, atunci nu v-ați asociat cu cine trebuie. Vă sugerăm să apelați la autorități, ele fiind singurele în măsură să domolească deopotrivă supărarea Dvs. și minciunile concurenței.
Cascada falselor concluzii pe care ați provocat-o prin postarea Dvs. nu poate denatura adevărul, iar adevărul e simplu: STONEX produce mai multe modele de aparate și toate se vând bine. Vă rugăm să vă documentați în acest sens.
De partea mea, pot să vă ajut în această documentare, relatându-vă un scurt episod din istoria recentă a comercializării acestor aparate: în august 2012, Asociația Profesională a Geodezilor și Topografilor (APGT) a organizat un concurs cu participarea celor mai importante firme care produc aparatură GPS-RTK, inclusiv Stonex si South. Testele s-au făcut în temeiul unor modele de testare extrem de complexe și serioase, folosite în țările vestice, publicate de organizatori cu mult timp înaintea concursului. Contestațiile trebuiau trimise până în ziua concursului și nu după, cum au făcut cei de la South, firma mult-lăudata de Dvs. În schimb, South a acuzat APGT – de față cu toți reprezentanții celorlalte firme participante – că publicarea raportului final i-ar aduce prejudicii de imagine și a amenințat că va rezolva în justiție eventualele disensiuni.
http://www.apgt.ro/Raport-sedinta-CD-27.11.2012
Drept urmare, APGT nu a mai făcut public raportul final, iar toate celelalte firme participante au regretat faptul că o acțiune non-profit, organizată cu mult efort și în scopuri nobile, a putut degenera astfel.
În realitate, adevarații pagubiți sunt – ca de obicei - tocmai clienții, potențialii utilizatori ai acestei clase de aparate, care au fost privați de informații relevante. În raportul final s-ar fi putut vedea plusurile și minusurile fiecărui model de aparat în parte: fără instigări, fără patimă, fără false ierarhii. Abia acel raport ar fi putut prezenta publicului larg o testare contrastivă a tuturor aparatelor de pe piață, o testare edificatoare pentru orice client.
Din păcate, în lipsa lui, forumul de față ar putea degenera el însuși într-o clacă a calomniatorilor, cu acuzații false aruncate de o parte și de alta – iar asta nu servește nimănui. Vă asigur în continuare de bunele noastre intenții și vă stăm, ca și până acum, la dispoziție, în măsura în care doriți o informare aplicată și serioasă privind aparatura GPS-RTK comercializată în acest moment pe piața românească.

John Doe

Nu sunt moderator la acest topic, insa urmaresc discutiile; ar fi utile daca nu ar aluneca asa de usor in acuzatii publice reciproce. Subiectul pare a fi unul sensibil, invit toti participantii sa posteze cu atentie.
Moderatorii pot doar modera discutiile, nu pot ancheta cauzele si nici stabili vinovatii iar in caz de derapaje le ramâne o singura solutie. Hai sa nu ajungem acolo...

marius_el_ul

@ betanet: din cate am inteles din spusele Dvs, componenta "powerboard" nu trebuia inlocuita, nu?

@NBTRAD93: observam ca betanet nu a spus nimic de rau de echipamente, ci de serviciile oferite dupa vanzare...  Spuneti "În momentul în care v-am comunicat prețul componentei defecte d-voastra v-ați supărat inutil pe noi. Vă înțelegem, dar din păcate acestea sunt regulile pieței, pe care trebuie să le respectăm cu toții." dar se pare ca de fapt ati fi taxat o componenta functionala...

Fara nici o suparare domnilor distribuitori, ne-am bucura si v-am aprecia mai mult daca nu ati mai incerca sa aruncati cu noroi in concurenta ci sa va schimbati atitudinea fata de noi, clientii. Nu imi place sa intru in polemici de genul asta, dar, domnule nbtrad93, cred ca v-ar fi mai bine daca v-ati concentra atentia pe lucrurile care conteaza pentru noi, nu incercati sa pareti alb innegrind pe cel de langa...
Referitor la APGT, linkul dat de Dvs spune cu totul altceva decat sustineti, sau poate mint cei de la APGT pe site?!

Intamplari ca aceea povestita de betanet ne sunt de folos tuturor, si poate intr-o oarecare masura si interventii ca ale nbtrad93..

O zi buna D-lor, vremea este "vinovata" de aceste postari.. :d :hi:  :hi: