Video-conferinta cu directorul ANCPI

Creat de nicu1000, Feb 14, 2013, 09:29 PM

« precedentul - următorul »

vali_costea


                  Asa o informatie, intr-un anume loc , nu are importanta, autorizatii au fost alesi pe ultima suta de metrii, cu ceva de genul:Nu ai vrea sa vii la video conferinta, sa fii acolo, pentru numar...concluzia....au venit 3-4 pentru prezenta, ei neavand probleme pe la Ocpi,asa ca, ce probleme sa expuna ei http://www.3xforum.ro/img/smilies/sad.png">


               

adrianc


                  
vali_costea a scris:

Asa o informatie, intr-un anume loc , nu are importanta, autorizatii au fost alesi pe ultima suta de metrii, cu ceva de genul:Nu ai vrea sa vii la video conferinta, sa fii acolo, pentru numar...concluzia....au venit 3-4 pentru prezenta, ei neavand probleme pe la Ocpi,asa ca, ce probleme sa expuna ei http://www.3xforum.ro/img/smilies/sad.png">

Ma tem ca astia sunt autorizatii. Si pe acest forum predomina intrebarile banale care nu ar fi existat daca se cunostea legislatia. Nu ma surprinde nivelul de la sedinta cu DIRECTORUL.
Mi-a facut ieri directorul de la Giurgiu rezumatul. Si el era dezamagit.


_______________________________________
La muncă! nu la întins mâna.


               
La muncă! nu la întins mâna.

Anton Pann


                  nu se poate face ca videoconferinta sa fie urmarita si pe internet ? online ?


               

bad wolf


                  
nicu1000 a scris:

Pe langa subiect pentru "nepriceputii" ca mario2009:
repozitionarea se poate face doar intr-o tarla in care exista plan parcelar. In acea tarla s-a stabit clar cine si cat teren are, se dau numere cadastrale la toate imobilele. Urmeaza sa fie aduse pe locul lor, din plan, si cadastrele avizate gresit. Nu exista riscul ca ultimul din tarla sau ultumul care isi face cadastru sa nu mai aiba loc inr-un astfel de plan parcelar.

Referitor la videoconferinta:

Am fost impresionat ca dir.gen a raspuns la toate intrebarile.

Am fost neplacut impresionat cat de nepregatiti profesional suntem: s-au pus intrebari de 2 lei, s-au repetat de 4 ori unele probleme de catre unii autorizati (desi s-a vazut ca timpul nu ajungea). Dupa cateva intrebari prostesti chiar a intrebat dir.gen. pe ceilalti directori daca autorizatii citesc regulamentele si legile in vigoare. De exemplu de abia la Brasov s-a pus problema inregistrarii si eliberarii electronice a documentatiei cadastrale (s-au luat judetele in ordine alfabetica). Cei din Calarasi spuneau de OCPI Ialomita ca nu ii lasa sa puna pe PAD constructiile fara acte. Cand s-a ajuns la cei din Ialomita, au fost intrebati de dir.gen. daca este adevarat ca nu pun pe pad constructiile fara acte si raspunsul a fost ca le pun. A mai spus un autorizat ca a auzit el ca deformatiile in judetul lui (nu mai stiu care) sunt foarte mari cand se masoara cu ROMPOS si ar vrea o proiectie locala in acel judet. Buzaul a ridicat problema ca lor li se cere un aviz pentru planul de incadrare in tarla. Dir. gen. le-a spus sa-i comunice cum arata acel aviz ca nu a auzit de asa ceva. Mai tarziu au revenit cei de la Buzau si au spus ca au gresit: era vorba de cererea de informatii. Asadar multe "probleme" fara cap si fara coada.


Bine zis  la videoconferinta au participat 'alesii" !

Modificat de bad wolf (22-02-2013 11:03:50)


_______________________________________
Sper sa gasesc cararea corecta !


               
Sper sa gasesc cararea corecta !

goguletz


                  Din punctul meu de vedere e un mare pas in fata. Mersi nicu1000 pentru informatiile furnizate. E mare lucru sa ai "inside information".

E foarte usor sa zici de unul si de altul: ca ala n-a spus bine, ca ala e slab pregatit etc. Parca si vad: "Daca eram EU acolo, sa vezi ce le ziceam ....". NU asa se face; NU suntem la piata.

Un autorizat pe nume GIGICA, are o anumita problema.
Pasul 1: Discuta problema impreuna cu ceilalti colegi autorizati.
Pasul 2: Se formeaza un grup de autorizati cu aceeasi problema si se cauta solutii posibile pentru problema in cauza.
Pasul 3: Asternem pe o foaie (fie ea si virtuala) problema impreuna cu solutiile gasite (daca exista).
Pasul 4: Desemnam persoana care sa reprezinte grupul.
Pasul 5: Daca avem noroc, sustinem problema intr-o astfel de videoconferinta.

E maxim de cat putem face noi (autorizatii). Restul nu mai tine de noi, dar macar o sa avem satisfactia ca aceasta problema a fost ridicata. Si daca sunt rezolvate doar 10% din problemele noastre si tot ar fi un castig.

Nimeni nu ia in calcul niste cuvinte aruncate pe un forum, motiv pentru care m-am decis sa creez o noua sectiune de petitii pe site-ul http://www.firmecadastru.ro" target="_blank">FirmeCadastru.ro, disponibila doar pentru autorizatii inscrisi, in mod gratuit. Promit sa va tin la curent cu evolutia acesteia.


PS: Nimeni nu plateste ca sa 'stea' pe acest forum si cu toate acestea s-a dovedit a fi un loc plin de informatii utile. De ce trebuie sa platesti pe cineva (o organizatie) ca sa-ti apere interesele? Cine 'lupta' mai bine, cel care se bate pentru propria cauza sau cel care este platit sa o faca?


_______________________________________
http://www.topo-online.ro" target="_blank">www.topo-online.ro
http://www.firmecadastru.ro" target="_blank">www.firmecadastru.ro


               

AlexGIS


                  Mă bucur că s-a discutat despre documentaţia electronică. E clar că trebuie semnătură digitală şi altele aemenea, însă astea sunt detalii pur tehnice. Este vorba de framework, asta e cea mai importantă fază. Să se planifice 70% şi 30% să se execute. Dacă există framework, restul e floare la ureche.

LE: Eu am impresia că viziunea directorilor ANCPI este destul de limitată. Revin la framework. Sunt o mulţime de soluţii online prin care se pot trimite tickete de înştiinţare din teritoriu. De ce trebuie să trimită prin mail când, repet, se poate crea interfaţa asta unde se pot publica atât ordinele de la ANcPI cât şi ticketele de înştiinţare (deci nu va mai fi nevoie să tragă de limbă pe nimeni). Odată ce interfaţa este gata, dacă un ordin modifică regulamentul de întocmire al unei documentaţii, automat şi formularele electronice se vor modifica, forţând astfel pe toţi autorizaţii să respecte noul regulament.
Din pct meu de vedere e o chestiune de viziune şi cam atât.

Modificat de AlexGIS (22-02-2013 19:47:59)


_______________________________________
http://gistrict.com/wp/simcad/" target="_blank">Descarcă aplicația SIMCAD
Sistem de Management Integrat al Lucrărilor de Cadastru și Topografie
Tofan Alexandru tel: 0742-883-676
https://www.facebook.com/groups/topogeocad/" target="_blank">Grupul FB topografie - geodezie - cadastru


               

dtoni


                  
AlexGIS a scris:

Mă bucur că s-a discutat despre documentaţia electronică. E clar că trebuie semnătură digitală şi altele aemenea, însă astea sunt detalii pur tehnice. Este vorba de framework, asta e cea mai importantă fază. Să se planifice 70% şi 30% să se execute. Dacă există framework, restul e floare la ureche.

LE: Eu am impresia că viziunea directorilor ANCPI este destul de limitată. Revin la framework. Sunt o mulţime de soluţii online prin care se pot trimite tickete de înştiinţare din teritoriu. De ce trebuie să trimită prin mail când, repet, se poate crea interfaţa asta unde se pot publica atât ordinele de la ANcPI cât şi ticketele de înştiinţare (deci nu va mai fi nevoie să tragă de limbă pe nimeni). Odată ce interfaţa este gata, dacă un ordin modifică regulamentul de întocmire al unei documentaţii, automat şi formularele electronice se vor modifica, forţând astfel pe toţi autorizaţii să respecte noul regulament.
Din pct meu de vedere e o chestiune de viziune şi cam atât.

Ai dreptate in ceea ce priveste viziunea dar eu nu sunt foarte sigur ca cei cu functii de conducere in ANCPI nu confunda viziunea cu vedenia...



               

cornelm


                  ce viziune sa existe la ancpi? se vorbeste de documentatii electronice, cand in acelasi oficiu 2 inspectori diferiti dau 2 solutii diferite pentru acelasi dosar! nu mai zic sa existe o practica unitara de la un judet la altul, asta ar fi ca si cum am ateriza pe Luna. totusi e bine ca se fac astfel de intalniri.


               

Ionica34


                  Am auzit si eu de videoconferinta asta abia in ziua in care a inceput pe la ora 5 dupa-amiaza.
Eu i-as fi dat cateva nume de persoane care nu respecta legea, dar nu am fost chemat. Multi dintre autorizatii cunoscuti de mine nu au stiut de aceasta videoconferinta.
Acest lucru imi confirma ca la multe oficii au fost invitati pe spranceana.
In ceea ce priveste documentatiile cadastrale eu unul i-as fi astras atentia directorului, ca partea de cadastru implica 3 specializari :
- cea tehnica pe care o realizam noi, autorizatii
- cea legislativa - pe care o realizam tot noi, desi in mod normal asta tine de notari/juristi/avocati specializati in domeniu
- cea economica - care la ora actuala nu o realizeaza nimeni, dar Guvernul se gandeste sa impuna impozite pe terenuri fara o evaluare concreta ci probabil din burta
Problema majora in lucrarile de cadastru vine din faptul ca actele nu sunt complete sau sunt gresite. Ei ne resping multe dintre lucrari in baza acestor acte, si ne cer sa le spunem noi proprietarilor cum sa le refaca sau sa-si rezolve problemele juridice/legislative.
Aceasta parte legislativa tine de Notari.
Daca directorul asta vrea sa faca ceva, atunci sa ne lase pe noi sa facem doar partea tehnica, iar cand apar probleme pe partea juridica, sa faca bine Cartea Funciara sa-l cheme pe notarul care a intocmit actele sa le rezolve. Sau sa ia legatura cu proprietarul si sa-i explice cum se rezolva problema. Nu sa ne-o puna noua in carca respingand lucrarea. Ca noi nu avem nici o vina.
Sa va spun ca la Ialomita, Cartea Funciara nu a vrut sa tina cont de Decizia judecatoreasca definita privind o granituire?!!
Sau ca la Prahova, Oficiul nu stie cum sa rezolve o suprapunere de plan parcelar/limita de comuna?



               

John Doe


                  Daca a fost vreo videoconferinta la Sibiu, eu n-am auzit.

Mai sunt multe lucruri de semnalat si de indreptat, multe dintre ele poate chiar de dl. director. De exemplu:
- vestita baza de date DDAPT are cam multe lipsuri, adica numai eu stiu cam multe parcele cu TP eliberat care nu exista in baza asta de date;
- tot aici, multe parcele sunt sarite ca si numar; adica in tarla sunt parcela 1, 2, 3 si 5 dar parcela nr. 4 lipseste si OCPI asa iti da lista. Faci parcelarul asa si iti respinge lucrarea, te intreaba unde e parcela nr, 4? de ce n-ai pus-o? si orice ai zice, respins ramâne;
- limitele UAT sunt varza;
- ce ne facem cu TP-urile scrise evident gresit de studentii in practica? tot autorizatii sa le corecteze in justitie?
- OCPI e obligat sau nu sa furnizeze in format digital contururile tarlalelor, acolo unde nu au planuri parcelare?

Si multe altele, astea le-am insirat doar ca sa ne aducem aminte, poate mai prinde cineva o videoconferinta.

Observ ca am scris "dl. director"... fata de cum îl pomeneam inainte, e de bine... astept vremea când o sa scriu si cu "D" mare...



               

Anton Pann


                  Se pare ca videoconferinta a avut si parti bune . Asa am dedus din unele postari pe forum. Ni s-a comunicat ca exista un interes si in domeniul expertizei judiciare . In sensul bun . Daca exista probleme de interes general privitoare la expertiza tehnica judiciara , ce ar trebui aduse la cunostinta ANCPI , propun sa fie postate aici si cu siguranta se va gasi o cale de a fi prezentate directorului OCPI . Asta deoarece acum peste 80% din experti sunt PFA de ANCPI , iar ANCPI este cu siguranta interesata si de acest domeniu .


               

advex


                  
John Doe a scris:

Daca a fost vreo videoconferinta la Sibiu, eu n-am auzit....


Nu exista posibilitatea sa se transmita acest film in reluare, cu subtitrare, ca la premiile Oscar?!
Daca nu scoteau din priza televiziunea poporului, poate ne ajuta domnu' Dan...


_______________________________________
http://info-topograf.blogspot.ro/" target="_blank">http://info-topograf.blogspot.ro/


               

bad wolf


                  
Anton Pann a scris:

Se pare ca videoconferinta a avut si parti bune . Asa am dedus din unele postari pe forum. Ni s-a comunicat ca exista un interes si in domeniul expertizei judiciare . In sensul bun . Daca exista probleme de interes general privitoare la expertiza tehnica judiciara , ce ar trebui aduse la cunostinta ANCPI , propun sa fie postate aici si cu siguranta se va gasi o cale de a fi prezentate directorului OCPI . Asta deoarece acum peste 80% din experti sunt PFA de ANCPI , iar ANCPI este cu siguranta interesata si de acest domeniu .




Pe mine tot nu ma duce capu' de vrei sa implici si mai mult ANCPI in rezolvarea expertizelor?
Nici nu-ti imaginezi ce se intampla la unele OCPI datorita interpretatii personale a acelui oridin de avizare a expertizelor !

Modificat de bad wolf (27-02-2013 13:27:59)


_______________________________________
Sper sa gasesc cararea corecta !


               
Sper sa gasesc cararea corecta !

vali_costea


                  E pacat ca unii dintre angajatii Ancpi/Ocpi considera aceste videoconferinte ceva care sa fie, mergem acolo ca sa avem de unde pleca.


               

advex


                  ANCPI incearca sa imbunatateasca calitatea serviciilor, organizeaza licitatie cu tema:
"Realizarea unui sistem de plată online a serviciilor oferite de ANCPI"

info: http://www.ancpi.ro/pages/stiri.php?lang=ro" target="_blank">http://www.ancpi.ro/pages/stiri.php?lang=ro


_______________________________________
http://info-topograf.blogspot.ro/" target="_blank">http://info-topograf.blogspot.ro/