nikon

Creat de mihailavram, Feb 27, 2007, 12:28 AM

« precedentul - următorul »

mihailavram

foloseste cineva Nikon?
astept discutii.
apropo
se confunda Nikon = Topcon

huh

Da eu folosesc statii totale NIKON...am un DTM522 si un DTM 352 sunt foarte bune...cel putin din punctul meu de vedere. Nu am avut probleme cu ele. Nu stiu daca se confunda cu TOPCON dar NIKON stiu ca a fost preluat de TRIMBLE cel putin pe cutii scria TRIMBLE :zzz:

duracel

salutare! am si eu o mica rugaminte la cei care se pricep si sunt mai vechi in ale Topografiei. sunt student in primul an la horticultura, iar profesorul de lucrari de topografie nu ne preda absolut nimic ci trebuie sa ne cautam noi informatii despre lucruri care nu sunt totusi la indemana oricui, cum ar fi statiile totale, nivelele, teodolitele, etc, adica toate aparatele folosite in topografie. spuneti-mi si mie va rog daca este normal, si daca am sanse sa gasesc astfel de informatii pe undeva in limba romana. am gasit in ceva limba nordica, numai ca cine intelege? sau poate ca ar trebui sa ma pun la punct si cu aceste limbi?
 :(

toporas

Are cineva de vanzare incarcator de Nikon Q75E, sau fac schimb cu Q75U?

klu_naravas

si eu folosesc un nikon 352 npl.nu prea ma impac cu el pt ca citeste destul de greu distantele, iar daca nu ai grija sa dai rec dupa fiecare punct luat ai ocazia sa ai surprize mari la birou cand o sa vezi ca lipsesc acele puncte.....
in plus nu ramane orientat daca l-ai inchis apoi fisierul de masuratori din punctul meu de vedere e cam greoi (apropo exista sau are cineva vreun program care sa converteasca fisierul de masuratori nikon in format pt toposys?)
singurul lucru care imi place este acela ca laserul este foarte puternic.am luat punct cam la 140 m.

klu_naravas

nu mai viziteaza nimeni pagina asta....

TopRo

vezi pe situl geotop ca e acolo...si in plus toposys-ul recunoaste si formatul de nikon

dora3mira

pentru Duracel

Informatii de ce natura iti doresti?!